علیرضا

منتشرشده: 2006/11/28 در import

این علیرضا عجیب بشری است
برای من
درد مند است . درد چه ها دارد ؟ نمی دانم
ولی عجیب در عذاب است
یا من اینگونه فکر میکنم
ندیده ام این مرد را
و حتی قیافه اش برایم غریب است
اما بار اول که نوشته هایش را خواندم
انگار بر سرم فریاد می زدند
که «من در رنج ام
من عذاب می کشم
در آتشی سوزان جلز و ولز می کنم و
…»
من درد را تا حدی می شناسم
آن را لمس کرده ام
و می کنم
و شاید برای همین متاثر شدم
نه که دلم به رحم آمده باشد و از این اراجیف
نمی دانم
به قول خودش به خودم نزدیک تر می شوم وقتی نوشته ای از او می خوانم
اما اینها همه اش چرند است
چیز دیگری است.
که نمی دانم
که این نمی دانم ها مرا عذاب می دهد
زنده زنده در گورم می کند و آنگاه که آخرین نفس را فرو میدهم و خیال می کنم که دیگر
برای همیشه راحت شده ام
از خاکم بیرون می کند
و باز تکرار و تکرار و تکرار

شعر پایینی از اوست
بدون اجازه اش گذاشتم.خواستم خبرش کنم اما نگذاشت
یا نخواستم
فعلا باشد اگر ناراحت شد پاکش میکن

پاسخی بگذارید

