گوش کن

منتشرشده: 2007/02/13 در import


اگر ستاره ها روشن شده اند

یعنی  کسی هست که به آنها نیاز دارد

یعنی که کسی می خواهد آنها باشند

کسی که آنها را لکه هایی می پندارد

 سوراخهایی باشکوه
 
عصبی

در چرخش غبار بعد از ظهر

منفجر می شود بروی خدا

هراسان

می تواند از قبل دیر کرده باشد

در پارگی ها و از هم گسستن ها

 دست نیرومند خدا را می بوسد

خواهش می کند از او         قول بدهد

                                   که آنجا حتما ستاره خواهد شد

 قسم می خورد      که امتحان سخت بی ستارگی را       تحمل نکند

 

بعد  همان اطراف

دلتنگ و متفکر   

   سرگردان

     سکوت منتشر

به دیگران می گوید :

حالا همه چیز خوبست

شما خیلی متاسف نیستید ……… هستید ؟

گوش کن

اگر ستاره ها روشن شده اند

یعنی کسی هست که به آنها نیاز دارد

یعنی ضروری ست

باید

هر عصر

در کوچکترین ستاره ی تنها صعود کرد

                                            بالا تر از بلند ترین نقطه هر آسمانخراش
 

ولادیمیر مایاکوفسکی
ترجمه : مریم هوله
***********
 
گاهی شعر می خوانم که لذت ببرم . اما اینجا شعر خواندم که فراموش کنم.خودم را و این نکبتی که دچارش شده ام
برای آن شعر منبعی دارم که نمی دانم چرا به قولی ارشادش کرده اند.به همین جهت نیاوردم که بی فایده بود
 
کنار این وبلاگ به پیوند های روزانه هم سر بزنید .ضرر نداره

 

pageflakes سایتی هست به نام
اگر حوصله کنید و ثبت نام. این همه وقت صرف گشت و گذار تو اینترنت نمی کنید . اساس کار بر مبنای » آر اس اس » هست

حالا » آر اس اس » چیه ؟ خودتان پیدا کنید که اصلا حوصله ندارم

برای نمونه آدرس خودمو میذارم ببینید

 

 حرف اخر اینکه کمی به خودتون جرات تغییر بدید و از این مرورگر مسخره ی مایکروسافت دست بکشید

  لینک دانلود فایرفاکس رو میذارم . حداقل امتحان کنید

Comment posted by
at 2/20/2007 7:10:39 AM

مطالبت خیلی قشنگ بود. مرسی از اینکه به وبلاگ من اومدی و نظرتو دادی. واقعا ممنونم. منتظر نظرات بعدیت هم هستم.

Comment posted by
at 2/15/2007 7:29:13 PM

سلام
شعر قشنگی بود

Comment posted by
at 2/15/2007 6:31:57 PM

حالا تو شدی دشمن مایکروسافت؟!! دیگر همه مشکلاتمان حل شده بود فقط مانده بود همین مایکروسافت!!!
از این که بگذریم! رفیق هی مایاکفسکی می نویسی یا از وبلاگ دیگری شاکی می شوی یا باز حرف یک شاعر دیگر یا دیگری… قصه این نکبتت را بگو!!! به زبان خودت مثل آن روز که از قصه مادر بزرگ گفتی و زبان مادری… رفیق بگذار صدایت را بشنویم! پیش از آن که
نکبت حلق آویزت کند

———————————————

اولا من دشمن مایکروسافت نیستم بلکه مخالفشم . چون انحصار طلبه
دوما من کی از یه وبلاگ دیگه شاکی شدم ؟ ! آقا تکذیب می کنم
من از هیچ وبلاگی یا شخصی شاکی نشدم تا حالا . از روش برخورد ها اما چرا ! قبول دارم

دیدگاه‌ها
  1. فلاش بک « LifE iN GnU می‌گوید:

    […] کرد به علت معرفی این شاعر بزرگ زندگی نامه و اشعار گوش کن و ابرشلوارپوش – قسمت اول و […]

  2. مسخ می‌گوید:

    امین دلم تنگت شده!

پاسخی بگذارید

