چند مقاله

منتشرشده: 2007/02/16 در import

 

 توصیه های » گنزالو پرسل کوئرو » به دوستش در مورد انتقال به لینوکس  اینجا

متقاعد کردن مدیران به استفاده از نرم‌افزار آزاد  اینجا

آشنایی با لینوس توروالدز  اینجا و اینجا

درآمدی بر آسیب‌شناسی رفتار کاربران نرم‌افزارهای انحصاری  اینجا

استلّاریوم یک افلاک‌نمای  رومیزی بازمتن است که  آسمان را لحظه به لحظه ترسیم می‌کند . در نتیجه آسمان را همانطور که با چشم، دوربین دوچشمی یا تلسکوپی ساده می‌بینید نشان می‌دهد . این یکی دیدن دارد   اینجا

**************************************************** 

از اینکه این همه «اینجا » توی این پست بود ببخشید!!. من بی تقصیرم

کسانی که به من گیر میدن و میگن ول کنم این بحث ها رو «اینجا » ی پنجمی رو حتما بخونن تا آسیب شناسی بشن

 ! !

Comment posted by
at 2/16/2007 4:32:01 PM

این طوری نوشتن با ننوشتن فرق نمی کند! البته که به خودت مربوط است اما اگر می خواهی ببینی که واقعاً دوام می آوری یا نه! درد خودت را بنویس!!! کمی حرف بزن… بگذار صدایت را بشنویم! آن وقت بگو که من هیچ وقت جا نمی زنم!!! و اگر نه من می نشستم تا قیامت راجع به تاریخ و آگاهی طبقاتی یا فن نمایش نامه نویسی می نوشتم!!!!
از چی داری در میروی؟؟؟ رفیق…

——————————–

دوست من زندگی فقط حرف دل نیست .این ها که میبینی نوشته ام برای من همان قدر مهم اند که حرفهای نگفته ام
این ها بر اساس همان تفکر شکل گرفته اند
همه ی اینها حرفهای نگفته ی من اند . به شکلی دیگر
مگر انسان چه می تواند بگوید جز اینها . مگر نگفتی همه چیز مبتذل شده است
اگر از چیزی فرار می کنم دوباره به همان خواهم رسید . مطمئن باش
من اینجا هر چیزی بنویسم از سر بی حرفی نیست . برای فرار هم نیست
اگر از نوشته ای هم پشیمان شوم خواهم گفت
به تک تک کلمات آن مقالات نگاه کرده ام . هر کسی علاقه ای دارد
من هم .اینجا هم از هر چیزی که به فکرم برسد خواهم نوشت
اینها را که نوشته ام نه اینکه فکر کنی ناراحت شده ام . برای شناختن بود و بس
راستی یک بار دیگر اسم و ایمیلت را ننویسی خودم اضافه میکنم
! ! !

پاسخی بگذارید

