زمزمه

منتشرشده: 2007/04/06 در import

داشتم زمزمه می کردم :
“دلم قرار نمیگیرد از فغان بی تو — سپند وار ز کف داده ام عنان بی تو “
که به یاد


افتادم !

حالا ولی مدتی است مدام به ذهنم میرسد :


امروز اگر مراد تو بر ناید — فردا رسی به دولت آبا بر
چندین هزار امید بنی آدم — طوقی شده به گردن فردا بر

——————–
گمانم این شعر دومی از ” ترکی ایلاقی ” است ! ولی مهم نیست به هر حال
——————–
این روزها دل و دماغ وبلاگ نویسی ندارم ! توی این مدت خیلی چیز ها یادگرفتم
ولی شاید آدم ها و وبلاگهای خوبی که در طی توییتر نویسی شناختم
10 برابر وبلاگ نویسی باشد !به همین خاطر اینجا کمتر خواهم نوشت
حالا هم که جایکو آمده اوضاع بدتر از این هم خواهد شد
——————————–
شعر دیجیتالی شنیده اید (یا دیده اید ! ) ارتش دریدا وبلاگی است عجیب که از طریق شاهرخ عزیز
پیدا کردم ! بخوانید و به من هم بگویید تعریفتان از شعر دیجیتال چیست ؟

Comment posted by
at 4/7/2007 12:46:01 PM

هي من توجه نكرده بودم. اين پيامگير شما خيلي خيلي شيكه. خيلي با سليقه هستيد.

Comment posted by
at 4/7/2007 12:42:24 PM

ممنونم. موقتاً هالوسكن رو هم اضافه كردم به پيامگير. من كه از همين خيلي هم خوشم مي‌آد. ولي حق رو بايد به مشتري داد! باز هم از راهنمايي شما متشكرم. اين بهشتي كه عكسش رو گذاشته ايد كجاست؟وسط اين همه مزرعه. بايد جاي بسيار آرام و دوست داشتني اي باشه.

پاسخی بگذارید

