ای دل ! مگو حرف مگو

منتشرشده: 2007/04/20 در import

مزخرف !
و این واژه ای است منحوس ، تکیه کلام ما و من می گویم
همه ی زندگی ما …

ماه من ! مگو اسرار من

ٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰ ” ماه در آب می گذرد
آسمان چه آرام است
لرزش دیرینه ی رود ،
درو کنان می گذرد آرام
در این میانه غوک جوانی ،
ماه را به جای آیینه گرفته است !”

و من و شاید ” ما ” حسرت آن غوک جوان را می خوریم
که نه ماه میبینیم و نه آینه …

ماه من … ، ماه من ….
آینه ی من… ، آینه ی من …

ماه مرا دیوار و آینه ام را غبار گرفته است ،
رو بنما در آینه ی بی غبار جویبار!
رو بنما … ، صنما …
اگر… قورباغه ها بگذارند
———————————–
ٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰ نیم ماه ،گزیده ی اشعار لورکا ، ص 58 ، ترجمه ی زهرا رهبانی و نازنین میرصادقی
انتشارات نگاه ، 1381

دلم گرفت ! نمی دانم چرا .چطور میشود دل نگیرد . چطور ؟
کمان ابرو

شاید تقصیر این بود

Thanks from Lucas Gonze
to very good entry about music and it’s players.
Read 1 Bit Audio Player to learn more

Comment posted by
at 4/23/2007 5:01:41 PM

هیچ وقت دلگیر نباشی .ممنون از شعر و نظر .

Comment posted by
at 4/22/2007 11:23:35 AM

سلام…
خوبید…
فعلا وبلاگز دات آس سرویس خودش را بسته یعنی عضو نمی گیره…چون سرویسه شون ترکیده…

Comment posted by
at 4/21/2007 4:08:53 PM

نه اینجا .وقتی آدم کلیک میکنه روش و میخواد صفحه باز بشه برای اینکه یک نظر بده به همراهش یک صفحه کاملا مجزا , از این صفحه ها که تبلیغاته از اونا باز میشه . منظورم اینه . متوجه شدید چی رو میگم ؟

Comment posted by
at 4/21/2007 3:40:09 PM

تبلیغات !!! کسی اینجا تبلیغات میبینه ؟ !

Comment posted by
at 4/21/2007 2:33:22 PM

اول شعر رو خوندم و آمدم کامنت بزارم چشمم افتاد با این موزیکه و روشنش که کردم خیلی خوشم آمدم .آمدم بنویسم این موزیکه چه با حاله ,که محل کامنت رو که باز میکنی این تبلیغات میریزه رو سر آدم .من از این تبلیغاتا که میاد بدم میاد زیاد .
خلاصه حال گیری شد .اونم زیاد .

پاسخی بگذارید

