قالب برای بلاگسام

منتشرشده: 2007/04/20 در import

چند تا قالب بلاگسام رو فارسی کردم و البته با کمی تغییرات و کم و زیاد کردن
اسکریپت ها تا سرعت لود صفحات بهتر بشود

یک : قالبی که من خودم هم وسوسه شدم تا از اون اسنفاده کنم — >pixel green
منبع : http://freetemplate.blogsome.com
اینجا ( + ) ببینید
لینک دانلود : (+ )
داخل فایل فشرده شده پوشه ای به نام images هست که باید توی وبلاگتون آپلود کنید

دو : قالب زیبای Hemingway که حتما معرف حضور وردپرسی ها هست ؟ !
منبع : http://rajeev.name/blog/
اینجا ( + ) می توانید فعلا قالب رو ببینید
لینک دانلود : ( + )
داخل فایل فشرده شده دو تا index قرار دادم ! کافیه از یکی استفاده کنید .اولی رو ترجیحا

سه : life hack که برای این قالب خیلی زحمت کشیدم ولی در مرحله ی تست وقتی به سراغ
اینترنت اکسپلورر لعنتی رفتم ، همه ی خستگیم رو تنم موند !
برای همین اصلا توصیه نمی کنم استفاده از این قالب رو ولی میتونید امتحان کنید
البته از فابرفاکس استفاده کنید
منیع : راستش یادم نیست ! بگردید پیدا میکنید
اینجا ( + ) ببینید
لینک دانلود : ( + )

Comment posted by
at 4/21/2007 7:21:10 AM

اینجا هم خیلی خوبه… چند تا ساختم برای روز مبادا…

Comment posted by
at 4/20/2007 11:42:22 AM

دوربینم بد نیست .میشه گفت اینجا دیگه قدیمی شده! ولی برای من خیلی عالیه . عکس زیاد دارم و بعضیهاشو میزارم .

خوب منم برای اولین بار میخواستم دو چیز رو تجربه کنم .یکی استفاده از صفحه گوگل پیجز ودیگری این مدل نوشتن .

نه snap رو هنوز بکار نگرفتم .چون هنوز نرسیدم مقرارتشو بخونم و از طرفی فعلا خیالم راحته که یک چیزی یاد گرفتم تا بعدا ببینم میتونم بکارش بگیرم یا نه .

ممنون از نظرتون .

Comment posted by
at 4/20/2007 11:00:03 AM

Sorry… your blog can’t read in my country because using arabic font and i am not understand about your blog.
Thanks for your coming in my site ^^

پاسخی بگذارید

