شعری از بکت

منتشرشده: 2007/04/26 در import

دوست دارم عشقم بمیرد
در گورستان باران بگیرد
و در کوچه هایی که گام برمی دارم،
ببارد
همان عشق گریانی که گمان می کرد مرا دوست دارد

چند شعر دیگر را اینجا ببینید ( یا بخوانید ! )

—————————-

نظر امام خمینی و آیت الله طالقانی در مورد حجاب –>irMedic
یک سوال : الگوی عملی ما برای رفتارها و گفتار و کردارمان چه کسانی هستند ؟
اگر الگو داریم ، آیا به راستی حقیقت را دیده ایم ؟
یا فقط در حرف بوده که بله الگوی عملی من فلان شخصیت یا جسم هست !
ولی هر چه صلاح بدانم ! ، می کنم

Comment posted by
at 4/27/2007 7:13:38 AM

امین جان بسیار از تو ممنونم. بهترین چیزی که تا به حال درباره شعرم شنیدم و نشست به جانم چیزی بود که تو گفتی.
این که شعر من لیاقت زمزمه شدن را داشته باشد به خداعالی است.
خوش باشی که دلشادم کردی دوست خوب!

پاسخی بگذارید

