قالب اسپانیایی !

منتشرشده: 2007/04/28 در import

گفتم مدتی نخواهم بود ، لااقل این قالب خوب را که مدتی قبل فارسی کرده بودم
– البته برای خودم ! – اینجا بگذارم تا شاید از الطاف خفیه و آشکار دکتر مزیدی
در امان باشیم !!! که با این توییتر ما را کشت !

قالب زیبا و پر امکانات the day dream که به زبان اسپانیولی نوشته شده بود
ولی از بس خوب بود که وسوسه شدم فارسیش کنم
البته سیستم کامنتش رو عوض کردم و خیلی بهتر شد نسبت به سیستم ابتدایی کامنت

منبع : juglar103
لینک دانلود : the day dream
اینجا هم ببینید : http://mydaydream.blogsome.com

سه قالب قبلی که فارسی کرده بودم را اینجا ببینید
خوش باشید

————-
پ 1 : اشعار عبدالله پشیو را با ترجمه ی دوست خوبم ” علی بانگین ” بخوانید
و لذت ببرید
پ : 2 “شعر غرناطه‌ای تنت ” شعری فوق العاده از علیرضا روشن !

————————–

باز این دکتر منو شرمنده کرد ! ممنونم دکتر جان

پاسخی بگذارید

