اندر باب تبادل لینک !

منتشرشده: 2007/05/03 در import

خواستم اندر باب تبادل لینک مطلبی عرض کنم و برم که عجیب گرفتار درس و مشق شده ام
از همان اول کار که شروع کردم به وبلاگ نویسی هیچ اعتقادی به تبادل لینک نداشتم
و این اصلا به معنی این نبود که مثلا خودم رو زیادی دست بالا گرفتم
یا هر فکر و خیال ناجور دیگه !
فعلا که بلاگ رولینگ یک سیستم در پیت شده و دلیشس محترم هم مسدود گردیده !!!
فلذا ! به کل تصمیم گرفتم همه ی لینک ها رو حذف
و همه ی لینک هایی که می خونم رو اضافه کنم !
البته همه ی اولی خیلی کمتر بود !
سمت راست ویجت Grazr رو می بینید که شامل همه ی فید های وبلاگ هایی است که
دنبال می کنم ( خیال نکنید همشو می خونم ! ) خلاصه ی کلام اینکه
بله ! همینه ! الان صبح شد و من دارم مطلب می نویسم ( ربطش به ناجور بودن جمله هاست خوب )
دکتر فرمودن که بقیه سواد استفاده از اینو ندارن ولی خداییش سواد نمی خواد که !
فقط کلیک ! تازه لازم نیست به هموم سایت یا وبلاگ برید
همین جا لم بدید به صندلی و بخونید ! والاه
مثلا میتونید روی آن دو تا پنجره ای که بالای ویجت و سمت راستش هست
زحمت بکشید و یک عدد کلیک ناقابل بفرمایید
تا صفحه ای جدید ظهور کرده بعد طبق میل تان آن صفحه را بزرگ کنید
تا بهانه ی کوچک بودن صفحه و چه میدانم ؟ آی چشمم درد کرد ! را نداشته باشید
هیچ گونه انتقادی پذیرفته نیست ! والسلام

پاسخی بگذارید

