درس

منتشرشده: 2007/06/03 در import

آخ که چقدر از این درس بدم میاد ولی انگار معتاد شدم
میخونی عذاب میکشی ، نمیخونی صد جور دیگه !
خلاصه اینکه اعصاب درست و حصابی نمونده برام !
این شورای فخیمه و نه صد که هزار البته مقدس شهر ما ، کرایه ها رو
یه خورده – حدود 50 ٪ – افزایش داده ! اینه که احتمالا
ضریب سلامت جامعه- و مخصوصا بی پولی مثل من عنقریب
به سقف بخوره ! به هر حال در جهت منافع ملت (این ملت کیه ؟ )
حرکت که چه عرض کنم مثل نور در شتابند !
چند تا آدم خرفت ِ کت و شلواری که جو ورشون برداشته
و خیال میکنن عضو شورای شهر یعنی آدم حسابی !
ای بابا ! اومدم بگم مدتی درغیبت صغرا شایدم کبرا باشم
البته باور نکنید ولی فعلا بنویسم تا شاید هر وقت اومدم و اینو دیدم
خجالت بکشم و برگردم ( من و خجالت ؟ عمراً)
در ضمن صغرا ، کبرا کردم . به یاد تصمیم کبرا افتادم
منتها به روایت تخته سیاه ِ خودمون ! البته با کلی
تحریفات تاریخی ! من که فکر میکنم ایشون بد جوری
غربزده شدن یا شایدم از اون 75 میلیون ، یه دوزاری
به تورشون خورده ! خودتون بخونید و ببینید !
در ضمن اگه به حماسه علاقه دارید ، اینجا رو ببینید
حماسه ی 20 خرداد بروکسل !

پاسخی بگذارید

