ویندوز یا لینوکس ؟ !

منتشرشده: 2007/07/14 در import

احمقانه ترین بحثی که خود من هم داخلش بوده ام ، همین بحث است .

تعصب نسبت به یک سیستم عامل !
نسبت به چیزی که باید در خدمت انسان باشد و نه انسان در خدمت او.
این سیستم عامل است که باید به ما افتخار کند و نه ما به استفاده از آن !
ولی چرا طرفداران لینوکس آنقدر متعصب اند و طرفداران ویندوز نه؟
لینوکس فلسفه دارد ! بله . عجیب است ولی دارد و چون این فلسفه ، برخواسته ازنیاز فطری انسان
یعنی آزادی است ، به شدت طرفدار دارد.
طرفدارانی که مشکلات آن را حتی تا یک ساعت بعد از گزارش ، رفع کرده اند !
من همیشه یک مثال جالب می زنم . لینوکس درست مثل یک مذهب است !
پیروانش مومن و مخالفانش ، گاه مستحق اعدام !
تعصب آفت دین است ، پس آفت جامعه ی لینوکس هم خواهد بود .
ولی انگار بیش ازآنکه آفت باشد ، باعث منفعت شده است !
بیشتر از این ادامه نمی دهم ! عیسی به دین خود ، موسی هم به دین خود.
راستی ، خدمت تمام دوستانی که خواهان تست اوبونتو هستند ، عرض کنم که
” بهشت را به بها دهند ، نه به بهانه ! ”
بهایی که من پرداختم ، ساعتها وقت و حدود ده هزار تومان ! برای خرید مودم بوده D
شما چطور ؟ به یاد داشته باشید که اینجا ایران است .———————اکبر گنجی ، دست به نقد شخصیت شریعتی زده است ! کسی که ندای آزادی ملت ایران را
از هزاران کیلومتر دورتر برای ما سر می دهد ! کسی که شیفته ی لیبرال دموکراسی غربی است
نقد خوب است ، اما از جانب چنین کسی برای من تعجب آور بود
به هر حال باید خواند و بعد نظر داد
پاره ی اول
پاره ی دوم
پاره ی سوم

Comment posted by
at 7/14/2007 2:59:42 PM

سلام عرض میکنم،
امین آقا از اینکه بنده را حمایت کرین ممنونم، واقعا نمیدونم که چطور این محبت شما را جبران کنم، خیلی آقایی کردی ……..

امیدوارم که همیشه موفق و سربلند باشید!

Comment posted by
at 7/14/2007 2:59:42 PM

سلام عرض میکنم،
امین آقا از اینکه بنده را حمایت کرین ممنونم، واقعا نمیدونم که چطور این محبت شما را جبران کنم، خیلی آقایی کردی ……..

امیدوارم که همیشه موفق و سربلند باشید!

پاسخی بگذارید

