باز هم بازی !

منتشرشده: 2007/07/17 در import

آقا من رسما و علنا اعلام میکنم از این همه بازی خسته شدم ! ای بابا .

آخه بچه هم اینقدر بازی نمی کنه که ما وبلاگ نویسا می کنیم
خدا بگم اون ابربلاگر رو چکار کنه با این بازی راه انداختنش
تا تقی به توقی می خوره ملت به یاد بازی میفتن ! آقا پیشنهاد درست و حسابی بدید خوب
همینمون مونده بود به قول آنا ماریا ، حسین ! هم بازی راه بیندازه
تازه بدتر از اون اینکه تو رو دعوت بکنن
اسم قشنگ بازی رو حال کنید : بازی ویکی پدیا آخه کجای این بازیه ؟
آقا من به دلیل دعوت محمد رضا خان فقط اعلام می کنم کار خوبیه !
یعنی ملت جان بدانید استفاده از سایت ویکی پدیا باعث افزایش کلاس ! نه ببخشید فرهنگ
شما خواهد شد . فلذا جهت فهماندن عمق فرهنگ ایرانی جماعت -به یاد گناهکار و سایت اعترافش افتادم – به حضرت گوگل که درود خدای اینترنت بر او باد !
از ویکی پدیا استفاده بفرمایید
لکن اگر یکهو مثل من هیچ چیزی پیدا نکردید ، خواهشن فحش ندهید و خودتان
اقدام به نوشتن متون قشنگ همراه با مدرک بکنید .اجرتان با آقا حسین خان مزیدی
در راستای اینکه اصولا کسی به دعوت من جواب مثبت نمیده ، من هم بازی
رو اینجا تمام می کنم ! باشد که رستگار شوم D
فعلا راهنمای ویکی پدیا و همینطور توضیح مختصر این سیستم را بخوانید
کانال IRC رو هم می تونید ببینید و با اعضای فارسی زبان مستقیما حرف بزنید
من چه پسر خوبی هستم ! این همه لینک دادم

Comment posted by
at 7/17/2007 10:31:01 PM

سلام خیلی ممنون که دعوت منو پذیرفتی

شاید هم شما درست بگی :دی

شاید این کار بیخودی باشه!

Comment posted by
at 7/17/2007 10:31:01 PM

سلام خیلی ممنون که دعوت منو پذیرفتی

شاید هم شما درست بگی :دی

شاید این کار بیخودی باشه!

پاسخی بگذارید

