دو قالب دیگر برای بلاگسام

منتشرشده: 2007/07/21 در import

دو قالب خوب و کاملا متین ! داشتم که کمی تا قسمتی فارسی کردم
امیدوارم به درد بخورن !
البته قصد داشتم قالب وبلاگ خودم رو هم برای استفاده بگذارم
و تا آخرهای کار پیش رفتم ، ولی بعد متوجه شدم باید حدود
۱۵ تا ۲۰ تا عکس آپلود کنم ! به همین دلیل خیلی موجه یعنی تنبلی
بی خیال شدم !
در عوض داخل ایندکس این دو تا قالب ، ازدواسکریپت استفاده کردم
یکی فایل های صوتی رو اتوماتیک پخش می کنه ! یعنی برای پخش
فایل های مثلا mp3 نیازی به قرار دادن پخش کننده نیست !
فقط کافیه لینک موزیک دلخواهتون رو داخل متن پست قرار بدید
دومی هم پخش کننده ی صوتی برای ساید بار وبلاگ که می تونید نمونه اش
رو همین وبلاگ من – سمت راست و گوشه ی بالا – ببینید
البته فایل رو باید به دلخواهتون عوض کنید
کافیه برید اینجا َUSERNAME.blogsome.com/wp-admin/templates.php
و آدرس فایل دلخواه رو به جای قبلی قرار بدید
فعلا خوش باشید تا بعد !
خوشی هم خوب چیزیه که ما فعلا نداریم ! D

FashionWebBlog
ArtBlogBlack

Comment posted by
at 7/22/2007 5:53:32 PM

baraye tashwigh shoma D kodum akso ba sayze bozorg mikhayd , baratun befrestam .

Comment posted by
at 7/22/2007 6:46:57 AM

http://www.persianweblog.ir/articles/show.aspx?id=349

شما لینک شدین اینجا . موفق باشید

Comment posted by
at 7/22/2007 6:46:57 AM

http://www.persianweblog.ir/articles/show.aspx?id=349

شما لینک شدین اینجا . موفق باشید

پاسخی بگذارید

