هیچ !

منتشرشده: 2007/08/20 در import

حس وبلاگ نویسی ندارم ! مدت هاست که اینطور شده ام .
حتی پست قیلی هم یک جورهایی همین را نشان میدهد .
به قول رفیقی ، ما هم ته کشیدیم انگار !
انسان هم ته کشیدنی است خوب ! لابد اینطور است .
گاهی احساس پوچی می کنم ! چه میدانم اخر ؟
از این احساس هایی که آدم ها به وقت بیکاری پیدا
میکنند نوعی احساس روشن فکرانه ی تهوع آور .
دیگران گذشته اند ، ما هم بگذریم !
این پست را هم از طریق Deepest Sender ارسال میکنم – شما کردم بخوانید –
باید آدرس xmlrpc وبلاگتون رو قرار بدید تا بتونید پست کنید .
مثلا به آدرس وبلاگ من توجه کنید : http://rozha.blogsome.com/xmlrpc.php
راستی ! چند روز پیش وقتی تو اکانت imified خودم بودم ، متوجه شدم
می تونم همزمان هم به توییتر و هم جایکو پست کنم . جالب بود . حتما یه نگاه بندازید
کاش جاکس بلاگ هم اضافه میشد . میشد نور اعلی نور !
حالا من حس وبلاگ نویسی نداشتم اینهمه نوشتم ! اگه داشتم چطور میشد  ؟

—————

پ ن : یادم رفت این لینک رو بذارم ! اون Deepest Sender رو از اینجا متوجه شدم .
همون لینک برای آشنایی کافیه

پ ن تاخیری ! : این  ScribeFire خیلی خفنه ! از دستش ندید ! از علی خان کاتوره ای ممنونم !

Comment posted by
at 8/21/2007 4:33:12 PM

scribe fire ياDeepest Sender؟
بايد ببينيم…

پاسخی بگذارید

