وبلاگ قشنگی …

منتشرشده: 2007/09/22 در import

یک سال و اندی ! روز پیش ما متاسفانه بر اثر بیکاری و تبلیغات دشمن ، به صنف بیکاران وبلاگ نویس پیوستیم . البته کاملا بی سرو صدا و به قول رفقا ، به نرمی حرکت آب در زیر خروار خروار کاه ! D البته یه چند روزی – ۱۷ روز ! – دیر اعلام کردم ولی چه شود ؟پیری و فراموشی D
اون تیتر هم به مناسبت اولین کامنتم توی بلاگفا – وبلاگ قشنگی دارید ،به ما هم سر بزنید ) – است .
راستش دلم برای اینجور کامنت تنگ شده بود . از وقتی اومدم بلاگسام ، آمار کامنت ها که تقریبا صفر شد به کنار ، هیچ نامردی – نازنینی D – پیدا نشد بگه عجب وبلاگ قشنگی ! به من هم سر بزن ! البته یک بار همچین کامنتی داشتم . توی همین بلاگسام ولی متاسفانه طرف از وردپرس . کام بود همش تقصیر این جنبش بود خوب ! یادش به خیر . یه وردپرس داشتیم و ۷ یا ۸ تا وبلاگ معروف خوش دست خوش تیریپ با کلاس با آدمای با معرفت و با سواد ولی الان یکم اوضاع بی ریخت شده . برای همین عمرا بلاگسام رو تبلیغ نمیکنم ! مرض دارم مگه ؟
یه مانی منجمی داریم که رهبرش اون روسپی پانزده ساله است که … و یه بی بی مهربون که زیاد دلش میگیره و یه اریک که وقتی میگه ” بعد ” یعنی حتما بعدی هست !
حالا جنبش کیلویی چند ؟!

راستی خدمتون عرض کنم این بی بی خانم ما تو قالب عوض کردن و دست کاری کردن کدها یه پا استاده !
اخیرا هم قالبش شبیه ما شده ! راستش میخواستم خودم همین قالب رو ، البته فارسی شده اش ، رو بزارم و قصد هم داشتم به همین بی بی خانم تقدیم کنم ، اما چه کنم که بی بی خانم از ما زرنگ تر تشریف دارن . به هر حال مبارکشون باشه )
 

پ ن : راستی ، گنوم 2.20 به قول معروف ریلیز شد . بر عشاق گنوم که یکیش خودم باشم مبارک

Powered by ScribeFire

Comment posted by
at 9/26/2007 1:35:21 AM

سلام
وبلاگ قشنگي داره
اما ستون سمت چپي خيلي شلوغه آدم گيج ميشه از اين همه ايكن
يكمي خلوتش كن
وقت كردي سري به ما بزن

موفق باشي

Comment posted by
at 9/24/2007 2:22:56 PM

آقا امین مگه شما کی دی ئی باز نبودی ؟! :دی

Comment posted by
at 9/24/2007 2:31:22 PM

والله تا همین خرداد چرا ، بودم ولی این گنوم کرشمه ای کرد که هیچ نازنینی نمیتونه بکنه D

Comment posted by
at 9/22/2007 6:37:42 PM

وبلاگ قشنگی دارین خیلی حال کردم… به من هم سر بزن :دی نظر یادت نره بذاری ! حتما نظرتو بگو … ) )

پاسخی بگذارید

