webrunner

منتشرشده: 2007/10/12 در import

دو روز قبل با یکی از برنامه ی بنیاد موزیلا آشنا شدم یعنی webrunner
webrunner در حقیقت همان فایرفاکس هست منتها بدون هرگونه تولبار یا آیکونی ! این مرورگر تنها یک صفحه ی خالی است که آدرس آن باید قبل از شروع به کارش داده شده باشد ! یعنی جایی برای آدرس دهی ندارد . آنطور که من فهمیدم از دو طریق میشه از webrunner استفاده کرد . یکی شروع به کار در ترمینال به همراه آدرس و راه خیلی خیلی بهتری که من نتونستم ازش استفاده کنم ! هنوز یاد نگرفتم و اساسا نوشتن این پست هم در حقیقت درخواست کمکی هست دراین جهت .
در روش دوم شما یک فایل فشرده دارید مثلا به اسم facebook.webapp که با کلیک روی این فایل باید webrunner شروع به کار کنه و بره به آدرس فیس بوک . برای این کار لازمه یک id در فایل ini داخل این فایل فشرده بنویسیم که من هر کاری کردم نشد که نشد.
از روش اول خیلی راحت استفاده کردم ولی خوبیه روش دوم اینه که نیازی به آدرس دهی هرباره نیست . یک بار برای همیشه خودمون رو راحت می کنیم.

در روش اول کافیه در ترمینال به مسیر فایل اجرایی ترمینال بریم و تایپ کنیم :

webrunner -uri http://www.facebook.com/.

حالا یه شیر پاک خورده ای بیاد به ما طرز استفاده از روش اول رو یاد بده ! ثواب داره به خدا )
تو ویندوز هم میشه استفاده کرد البته.

Technorati Tags: webrunner, موزیلا

Powered by ScribeFire

پاسخی بگذارید

