توضیح !

منتشرشده: 2007/10/20 در import

توضیحی لازم دیدم که باید بگم . من اگه در مورد گنو/لینوکس ، متن باز ، اوبونتو و … مینویسم ، دلیلی بر حرفه ای بودن ، هکر بودن ، برنامه نویس بودن و امثالهم نیست ! من هیچ کدام از اینها نیستم ولی شاید بشود گفت انسان کنجکاو ، لجباز ، سخت کوش و صد البته تنوع طلبی هستم . دوست دارم به حقوق دیگران احترام بگذارم و از قدم گذاشتن در دنیاهای ناشناخته لذت میبرم . چشم بسته به تاریکی میروم . چون فرقی نداره چشمام باز باشه یا بسته ولی آروم آروم باز میکنم تا به محیط عادت کنن .
پس اینقدر نگید فلانی تو هکری؟! برنامه نویسی یا سایتی چیزی داری ؟ نه آقا ! من همون درس سه واحدی ++c رو ناپلونی پاس کردم ! D
یعنی اینقدر لینوکس سخته که ما خبر نداریم ؟ به نظر من حداقل در نصب نرم افزار که خیلی راحت تره . کمی همت داشته باشید بابا !
و اینکه من با این آقا سخت موافقم ! دبیان فوق العاده است . پس چرا کاربر کمتری نسبت به اوبونتو داره ؟چون اوبونتو کاربرپسنده ؟ من که فرقی ندیدم .جالب اینجاست که اوبونتو بر مبنای دبیان ساخته شده.اصلا دنیای عجیبیه این گنو/لینوکس !
و در آخر ، من صدایی از ویولون بعضی ها نمیشنوم . شما چطور ؟!

Powered by ScribeFire.

پاسخی بگذارید

