وردپرس?

منتشرشده: 2007/10/22 در import

یکی بیاد جلوی این وردپرس رو بگیره بابا ! بدجوری داره وسوسه میکنه . دیروز یه سر به وبلاگای عهد بوقم زدم و دیدم چه خبره ؟ این همه قالب تازه قالبی که از همه بیشتر دوست داشتم و دارم به فارسی ترجمه شده ! (
یه زمانی به سرم زد این قالب رو برای بلاگسام ترجمه (تغییر!) کنم ولی وسط کار قاط زدم . داغ کردم و بی خیال شدم (
آخه چطور این همه لینک رو خراب کنم و برم به وردپرس . یکی به داد من برسه .تازه اون وقت باید از grazr دست بکشم . نه نه نمیشه …..

و اینکه امروز تو دانشگاه یه فرصت مشت پیدا کردم و با رفیقم نشستیم ubuntu studio و kubuntu alternate رو دانلود کردیم D
حالا تنها کاری که باید بکنم اینه که یکیشو نصب کنم و اون یکی رو به مخازنم اضافه کنم تا دیگه به اینترنت محتاج نباشم )
کاش خود سایت اوبونتو به جای نسخه ی لایو ، نسخه ی alternate رو میفرستاد . حداقل حق انتخاب رو برا ملت قائل میشد . به هر حال ما بریم حالشو ببریم اگر چه همچنان توزیع اصلی سیستمم debian etch خواهد بود . تا ببینیم این میمون شجاع چند مرده حلاجه !

Comment posted by
at 10/22/2007 11:49:24 AM

تو بيا وردپرس…بقيه‌اش با من! زياد نگران لينكهای خربا شده نباش..در كمتر از يك هفته همه اونها درست ميشه..اضفه بر اينكه وردپرس يك شبكه شده و اگر يك نفر باهات اشنا بشه همينطور تصاعدي دوستات زياد ميشن.
بنظرم يك تستس بكن.اگر بعد از يك ماه ديدي واست جالب نيست برگرد همينجا.نويد كاشاني هم كه مي‌دوني اومده! تازه الان كلي لينوكس باز توي وردپرس هست.
اين هم يكطرف ويجت گرزر يكطرف….كدومو انتخاب مي‌كني؟؟؟

پاسخی بگذارید

