5 reasons to choose wordpress

منتشرشده: 2007/10/25 در متفرقه, نکات, وردپرس, روزنوشت

اول : اجازه ی تغییر در قالب نمیده !
هر کسی عقده ی انگولک کردن کد داره و میخواد وجب به وجب ویجت های مختلف بگذاره میتونه بره جایی مثل بلاگسام . من دیگه بسمه !!! درسته grazr (آدرس ویجت من در گرزر) یک ویجت فوق العاده بود و باعث شد از شر بلاگرولینگ خلاص بشم ولی ترجیح میدم صبر کنم تا خود وردپرس این ویجت رو در اختیار بگذاره !
تا اون موقع احتمالا لینک بازی تعطیل !

دوم : درسته که وردرپس محدودیت داره ولی سیستمی متن بازه و این یعنی با مشارکت کاربران و افراد علاقه مند پیشرفت میکنه . نمیدونم یکی دو سال پیش وردپرس رو دیده بودید یا نه ؟ قبلا این همه قالب فارسی نبود و حتی خود قالب کوپریک هم گاهی (گاها غلطه خوب ! بر منکرش لعنت )اوقات به هم میریخت ولی حالا چطور؟!
(در این قسمت لازم هست از همه ی کسانی که زحمت کشیدند و بی هیچ منتی به پیشرفت وردپرس کمک کردند تشکرکنم.همین طور از اعضای سایت وردپرس فارسی و بالاخره دکترمزیدی برای فراخوان ترجمه ی وردپرس ، که سهم زیادی در این پیشرفت داشتند و البته خواهند داشت صمیمانه ممنونم)

سوم :پشتیبانی از این سرویس به شدن در حال افزایش هست ( درست مثل بلاگر)

چهارم :با پیوستن به وردپرس وارد یک شبکه ی اجتماعی شدم . اگر بلاگسام رو انتخاب کرده بودم ، یکی از عواملش گوشه گیری بود . خیلی کم کامنت گذاشتم و خیلی خیلی کمتر تبادل لینک کردم.ولی اینجا میتونم وضعیت خودم و نوشته هام رو بهتر بدونم. و البته دیگه وضع روحیم بهترشده.

پنجم : خسته شدم بابا ! چهارتا بسه دیگه !!!
دلیل پنجم هم اینکه دائما پیشرفت میکنه و مدام در حال افزایش امکاناته

ششم ! : خواستم با عوض کردن آدرس به خواننده های اسبق ! بفهمونم که ممکنه دیگه از نوشته های قبلی خبری نباشه .بیشتر سعی خواهم کرد از OS بنویسم و یا شاید از رشته ی بدبختی که میخونمش یعنی مخابرات ! جدی نگیرید البته .

هفتم : سنگ بزرگ علامت نزدنه ، لذا ممکنه هر ماه دو یا سه مطلب بیشتر ننویسم ! و همه طبق روال قبلی 😀

این متن هم جدی بود و هم هجو داشت ! حالا خود دانید 🙂
در ضمن عنوان مطلب کاملا آگاهانه و به زبان اجنبی جماعت تحریرشد! چرا ؟ برای اینکه امکان انتخاب slug برای پست ها در Scribefire نیست و من از آدرسی که فارسی توش هست متنفرم ! و حوصله ی ادیت هم که نه ! نیست . لذا بله… البته اهل بصیرت می دانند که چرا ۵ دلیل !

توضیح :آخر پست های من جمله ای هست به این مضمون : Powered by ScribeFire
این جمله عمدا و نه اجبارا ، در آخر همه ی پست های من خواهد بود.کمی قدرشناسی خوب است !

یک آرزو : امیدورم هیچ اجنبی جماعتی به خاطر عنوان انگلیزی ! و متن فارسی فحش بارم نکنه که در غیر اینصورت با یک » یا جدا » !! حالشان را خواهم گرفت 🙂 اگر چه جد ما هرگونه نبوت و ارتباط با ایشان را به شدت تکذیب میکند ! 🙂

Powered by ScribeFire

دیدگاه‌ها
  1. یک رهگذر می‌گوید:

    سلام هموطن ايراني. سايت ياهو که آدرس ايميل من و شما در آن قرار دارد و روزانه با مسنجرش چت مي‌کنيم، نام کشور من و تو را از ليست کشورهايش در صفحه‌ي ثبت نام حذف کرده. اگر غيرت و عرق ملي‌ات اجازه نمي‌دهداين ننگ را بپذيري، با لينک دادن به صفحه‌ي http://helloyahoomail.net از طريق کليدواژه‌ي Yahoo mail به بمب درحال پيشرفت عليه ياهو کمک کنيد تا کوچکترين وظيفه‌ي ما به کشورمان ادا شده باشد و همانند بمب افتخارآميز فيلم سيصد و خليج فارس، بتوانيم يک موفقيت ديگر را نيز رقم بزنيم… متشکرم

  2. afshinm می‌گوید:

    مبارکه خونه جدید.
    همین روزاست که من هم بیام امین جان.همین وردپرس.

  3. امیر می‌گوید:

    می دونم که شما مشکلی ندارید ولی از شما خواهش می کنم مرا لینک کنید یکذره راه را برای تازه کارا باز کنید خواهش می کنمچه لینک کردید چه نکردید در بخش نظرات وبلاگم بگید اما اگر خواستید مرا لینک کنید با نام دانلود نرم افزار و مطالب جالب دمیای کامپیوتر زحمت بکشید ضمنا اگر مرا لینک کردید در بخش نظرات بگید تا من هم شما را لینک کنم

  4. وحید می‌گوید:

    «گاها» غلط هست عزیز. ترا به خدا قسم کمی درست فارسی بنویسید.

  5. amin می‌گوید:

    @وحید : چشم قربان ! تقصیر ما چیه اخه ! ترکی حرف میزنیم ، فارسی می نویسیم و انگلیسی هم باید بلغور کنیم 😦
    همین میشه دیگه

  6. سجاد می‌گوید:

    چی داداش ! :-??

  7. ikka می‌گوید:

    اون دلیل اولش یه جورایی تو ذوق میزد (فکر کردم 5 دلیل برای انتخاب نکردن باشه).

  8. megabehnam می‌گوید:

    جالب بود !

  9. مهدی می‌گوید:

    جالبه !

پاسخی بگذارید

