No2Linux

منتشرشده: 2007/10/31 در گنو/لینوکس

اصولا طرفداران لینوکس خیلی دل رحم تشریف دارن ! در همین راستا و برای دلشاد شدن دوستان طرفدار بیلی جوووون !! چند دلیل خوشگل می آوریم تا مقابل لینوکسی ها کم نیارن ! 😀

1:این لینوکسی ها رو دیدید هی میگن ما میتونیم بدون نصب لینوکس تستش کنیم که مثلا خوش دسته ، قشنگه ! و از این چرت و پرتا !!! حالا شما چی میگید ؟
برو بچه !!! ویندوز اونقدر برای ما قابل اطمینان هست که نیازی به دیدن نداره !

۲:بعد دیدید که طرف (لینوکسیه )دهنش بازمونده ، یه گوله رد کارش میکنید که :
تازه نصب نرم افزار هم عین آب خوردنه ! دپندنسی کیلویی چند !!! {بگذریم که برای نصب دراوبونتو فقط دوتا کلیک لازمه! لینوکسیه داغ کرده ، فلذا اصلا صداش در نمیاد و اینو تو قلبش گفت 😀 }

۳:طرف (لینوکسیه) درمیاد که هی ! این همه ویروس گرفت سیستم بدبختت ، باز آدم نشدی؟!!!
برو بابا ! برای ۱ ویروس بدبخت هوارتا ! آنتی هست ! میخوای بشمارم ؟!!

۴:طرف میگه بیچاره باید این همه پول واسه یه آفیس مسخره بدی ؟ ۴۰۰ دلار؟ حالیته جاسوس آمریکا !
لطفا داغ نکنید . جواب کاملا ساده است : ۴۰۰ دلار میدم که نصفش میره جیب مردم فقیر بیچاره ی آفریقا . تو کار خیر شریک میشم خوب !!!(اینچا فوران اعتماد به نفس دارید )
(میگن بیلی نصف ۱۰۰ میلیارد دلار رو خرج فقرا میکنه ! البته گمانم انتخابات ریاست جمهوری و نامزدها هم جزو فقرا باشن . بالاخره بیلی با اون همه پول ، همه براش عین فقیر بدبختا هستن دیگه! وبلاگ نویس محترمی به کنایه نوشته چرا باید به جای آفیس ۴۰۰ دلاری از آفیس رایگان سان با همان قدرت استفاده کنم و پولمو به جای اینکه بدم به بیلی تا هر روز مد زندگی شوعوض کنه ، مثلا بدم به طرح هر کودک جهان سومی یک لپ تاپ
۵:حالا طرف گیج شده (خیاله دیگه !چکار کنیم پس 🙂 ) .فورا میگید: هر چی که مفت باشه که خوب نیست که اصولا بد هم هست ! کی برای هیچی کار میکنه اخه مرد حسابی؟! عقلتو دادی دست چند تا بیکار که میخوان خودشون رو معروف کنن؟!!!آقاجان اول انقلاب نیست که ملت برا رضایت خدا کار کنن ؟ (جان !!!) ببین عزیزم ! من هم تجربه ی لینوکس دارم ! یه بار یه مشکلی داشتم (حتما نصب یاهو مسنجر بوده 😀 ) رفتم و یه روز علاف شدم . نتیجه چی شد ؟ سه تا راه حل که هیچی نفهمیدم ! ولی ویندوز چی ؟ هزار تا راه هست .تازه چیزی پیدا نکردی میتونی زنگ بزنی شماره ی مایکروسافت از جانی جون بپرسی !!! آخه ببم جان !! تو حوصله داری بری به کانال IRC اوبونتو-۱۳۰۰ نفربرای جواب دادن به مشکلات آماده هستن ! – و این همه آدم بیکار رو تحمل کنی و منت بکشی که یکی جواب بده؟! اصلا تو شان من یکی که نیست !!!

خارج از بحث
تلفن شما به جانی برای مشکلی که در ویندوز داشت :
جانی(تو قلبتون با صدای کلفت ! بخونید 😀 ) : سلام . من جانی هستم.میتونم کمکی کنم؟
مثلا شما :این دسکتاپ من چیزی نشون نمیده جانی جون ! فقط یه ارور کوچیک هست.
جانی:واقعا متاسفم .صفحه ی نمایش شما چی نشون میده؟!
شما:گفتم که ! فقط یه پیغام ارور
جانی:متاسفم که اینوشنیدم.میشه یک بار ریستارت کنید؟
شما:این کار رو کردم!
جانی:متاسفم که اینوشنیدم.میشه یه بار ریستارت کنید؟!
شما:بابا کردم !!
جانی:متاسفم که اینوشنیدم.میشه یه بار ریستارت کنید؟!!
شما:میشه بگید علت این مشکل چیه؟من خودم یه پا مهندسم !!!
جانی: … مکث طولانی …لطفا گوشی رو نگه دار تا به سرپرستم خبر بدم !
شما:اسمش چیه ؟
جانی :فرانک
شما:اسم واقعیش چیه؟
جانی: … pradnesh

۶:دوباره رومیکنید به طرف و میگید : تازه داداش !!! اوبونتو اصولا برای سیستم های درپیت مثل مال توست !!سیستمی که چند گیگ رم نیاز نداشته باشه که سیستم نیست ! بیا مال منو ببین . هوش از سرت میره .مگه اوبونتو چی داره ؟ همش باید از این بپری به اون و از اون به اون یکی ! یه روز گنوم ، یه روز kde و …اینا خودشون هم نمیدونن چی میخوام جون داداش !!! وگرنه یکی رو انتخاب میکردن و میرفتن جلو!!!

۷:تازه داداش جون این ویستا چقدر قشنگه ؟ این بریل اوقدرها هم چیزی نداره !!! البته خودم ندیدم ها ولی ندیده معلومه !

۸ : در این لحظه تنها کاری که طرف میتونه بکنه(خیلی پررویی کردید بابا ! این همه نگفتم که) یه مشت جانانه می چپونه تو صورتت 😀
چون از خشونت استفاده کرد یعنی شما برحقید و حرف حساب جواب نداره !!!

اینم منبعی که زیاد حسابش نکردم !اینا بیشتر حرفای خودم بود . البته الهام جون از این پست نازل شد 🙂
البته خوندنش هم خالی از لطف نیست و بالخصوص کامنت ها ! باز به من بگید اوبونتویی !!! من عشق دبیانم وجنتو ! حال خود دانید 😦

اگه یادتون میره زیرکتری یا چای روسروقت خاموش کنید ، اینو بخونید !

Powered by ScribeFire

پاسخی بگذارید

