Google OS

منتشرشده: 2007/11/05 در گنو/لینوکس, گوگل

تعجب نکنید ! این گوگل عجیب مارمولک تشریف داره !!!
توزیع Gos رو که باید شنیده باشید . من جایی ندیدم ذکرخیرش بره ، زحمتش افتاد به گردن من!!!
این توزیع در حقیقت همان اوبونتواست منتها با تغییرقیافه ! توی وبسایتش هم توضیح زیادی ندادن که بدونیم کارکیا هست ؟
ولی به جان x ! همش کار خود گوگله ! این شرکتی که من میشناسم ، بلده چطور و کجا شترشو بخوابونه !!!
حالا باید دید .
البته کارمندان گوگل هم از اوبونتوی مخصوص خودشون استفاده میکنن ولی این توزیع با ابزارهای وب ست شده به قولی !
متاسفانه لینک مستقیمی برای دانلود وجود نداره و باید از تورنت استفاده کرد اگر چه زیاد به حال من فرقی نمیکنه !
با این زغال نت حتی نمیشه صفحه باز کرد چه رسد به دانلود ؟!!!
تا بعد !
راستی ، دقت کردید دکترازوقتی با رادیو زمانه مصاحبه کرده یکهو ترک وبلاگ کرده ؟ !

Powered by ScribeFire.

دیدگاه‌ها
  1. مهدی می‌گوید:

    این توریع که میگید توزیع مخصوص گوگل نیست فقط یه سری امکانات برای دسترسی راحتتر به سرویسهای گوگل رو داره البته این ادعا سازندست .

  2. هشام می‌گوید:

    من چند هفتس که ……

پاسخی بگذارید

