Ohum!

منتشرشده: 2007/11/12 در متفرقه, web, روزنوشت

اول :گمانم وبلاگ یعنی جایی برای واکنش انسان به حوادث پیرامونی! اینطور نیست؟
پس انتظار نباید داشت یک وبلاگ نویس همیشه در مورد یک موضوع بنویسه مگر اینکه به طور صریح قید کنه که من «فقط» درمورد فلان مطلب خواهم نوشت!

دو:خیلی ها گمان میکنن کلمه ی س-ک-س-ی فقط و فقط به معنای عمل جنسی هست در حالی که این کلمه  در بسیاری موارد به معنی خیلی زیبا هم به کار رفته. یا مثلا فرض کنید مثل من میخواید نرم افزاری رو از اینترنت نصب کنید(منظور نصب با نرم افزارهای نصب کننده ی لینوکس!) و بعد متوجه بشید که یکی از بسته ها با وجود حجم بسیار کم(کیلوبایت) قابل دریافت نیست! بی آنکه به اسم بسته دقیق توجه کنید به سایت بسته های توزیع مربوطه رفته و اسم بسته رو کپی میکنید ولی صفحه ی معروف «مشترک گرامی …» به سراغتون میاد!!! خوب مشکل از کجاست؟ برای اولین بار به اسم بسته دقت می کنید،ای دل غافل! اسمش libs-exy (البته بدون خط تیره ی وسطی!) هست و به همین خاطر مسدود شده!!! به قول جادی فیل-ترینگ احمقانه یعنی این.

سه:ادبیات همراه با عصبانیت یعنی اینکه طرف در موضع ضعف قرار داره، پس خدمت تمام بزغاله های عالم، که علامت خوبی بود! نه؟

چهار:فکرش را بکنید! با این زغال نت رفتم به گوگل ریدر و بعد تگی به اسم blogroll درست کردم.بعد بیشتر از ۳۰ وبلاگ رو به این تگ اضافه کردم(یا تگ رو به اونها اضافه کردم!) و بعد کد مربوط به بلاگ رولینگ رو گرفتم و تازه یادم افتاد وردپرس کد جاوا قبول نمیکنه 😦  تف ، تف

پنج:نمیدونم چرا میگن وردپرس با فایل opml بلاگرولینگ مشکل داره؟ من فکر میکنم مشکل از بلاگرولینگ هست نه وردپرس! من قبلا توی بلاگسام فایل رو از بلاگرولینگ گرفتم و دادم به وردپرس ولی قبول نکرد! مغز ایرانیم کار کرد و همون فایل رو به بلاگ گرد دادم و دوباره ازش فایل رو گرفتم! وردپرس فورا قبول کرد!!! 😀

شش:امام جمعه ها یکی یکی دارن میرن رو اعصابم! اخیرا یکی از همین حضرات گفته انسان طاهر پس از نشستن پای اینترنت،نجس بلند میشه!!! چرا؟ چون اینترنت دست ما نیست 😦
گرفتید چرا؟

هفتم:اگه خیلی دوست دارید تایپتون قوی بشه نرم افزارKtouch رو تست کنید! دقت تایپ من ۹۴ درصد و سرعتم ۱۵ کلمه در دقیقه بود.حالا دست تایپیدنم خوبه یا بد؟
منتها تایپ فارسی رو نداره یا شاید داره و من نمیدونم.توی لیست، زبان های فرانسه و آلمانی و هلندی و اسپانیایی و کاتالانی و مجاری و بلغاری و … هست ولی از فارسی خبری نیست!!!

هشتم:اوبونتو زبان فارسی رو در حالت پیش فرض حذف کرده؟ به نظرتون ما رو تحریم کردن؟ باید رگ گردنمون بزنه بیرون؟ اوبونتو رو تحریم کنیم؟ میدونید اصلا چرا این کار رو کردن؟
برای اینکه بسته های زبان فارسی مدت هاست به روز نشده و این یعنی نیازی به این زبان نیست پس چرا فضای دیسک رو بیخودی صرف اون کنیم! منطقیه،نه؟
کمی هم باید به خودمون مشکوک بشیم! کم کاری خودمون باعث خیلی مشکلات روزانه هست.

نهم:مزیدی کاملا انسان زردی تشریف داره! باور ندارید؟ نمی بینید چطور پست های زرد می نویسه؟ من فکر کنم دندونانش هم زرده! البته فیدریدر(خوراک پز،خوراک خور،زودپز!،مایکروفر!!! اجاق گاز!!!! و …) من یعنی Akregator پدر سوخته نمیتونه رنگ نوشته ها رو تشخیص بده! ولی دست مزیدی به پست بخوره، زرد میشه! 😀
تازه صداشو شنیدید؟ من تازه فهمیدم چرا مجرده!!!!!!

آخر: قدیم ندیم ها به فیدریدر میگفتن خبرخوان که اسم خوبی بود! نه؟

«ناسازه دموکراسی خواهی، جنگ و تجزیه طلبی » مطلبی در رادیوزمانه که فکر کنم ارزش خوندن داشته باشه!

«چکیده ی دل» نویسنده:شمس تبریزی!

تا بعد، اگه بعدی باشه ….

Powered by ScribeFire.

دیدگاه‌ها
  1. فؤاد می‌گوید:

    کلآ اینکه حقته! یعنی چه که به عالم و آدم گیر می‌دی خدا رو خوش نمیاد از حضرت میخ یاد بگیر:)

  2. وحید می‌گوید:

    قالب نو مبارک؛ چه باحال شده.

پاسخی بگذارید

