بلاگرولینگ ، مسنجر و تم وبلاگ ! حرفی ماند؟

منتشرشده: 2007/11/14 در متفرقه, نکات, نرم افزار, گنو/لینوکس

طبق معمول، یک : از اینکه قالب رو مدام تغییر میدم احساس خوبی ندارم و از یک طرف به شدت تنوع طلب هستم و این دو احساس متفاوت کمی اذیت کننده است.به هر حال ما را بتحملید!
این قالب چیزهای جالبی به من نشون داده که بعضی اوقات میخکوب شدم جان خودم !!! مثلا همونطور که میبینید،قسمت نظرات به انگلیسی هست یعنی comments ولی جالبه وقتی یک نظر داشته باشم نوشته میشه «یک نظر» ! فارسی یعنی!!! و بقیه ی حالات انگلیسی.
توی کامنت دونی هم جلوی اسم افراد نوشته میشه mohsen !!! کسی میدونه محسن به عربی یعنی چه؟ جان خودم که نه، به جان زوکربرگ! کار عرب هاست. و بعد جالبه که متن چپ به راست هست ولی کلمات فارسی و انگلیسی مخلوط نمیشن.چیزی که قبلا فراوان اذیت میکرد.

دو: یک توضیحی در مورد بلاگرولینگ بدم.تقریبا اخلاق تندی در این مورد دارم.به هیچ وبلاگی لینک نمیدم مگراینکه خودم خواننده اش باشم و درخواست تبادل لینک باعث میشه ذهنیت بدی نسبت به وبلاگ مربوطه داشته باشم.هر وبلاگی میتونه به وبلاگ من لینک بده ولی نباید انتظار داشته باشه من هم لینک بدم، همان طور که من به خیلی از وبلاگ ها لینک دادم در حالی که اونها این کار رو نکردن.
پس لطفا اخلاقتون رو کمی عوض کنید
کلا به بلاگرولینگ اعتقادی ندارم ولی چه شود که مثل اوپن آشپزخونه ها مد شده 😦

سه: این خبر(اوایل امسال سایت MyFootballClub.co.uk تشکیل شد تا کسانی که دوست دارند یک تیم فوتبال را مدیریت کنند، پولهایشان را روی هم بگذارند و یک تیم کوچک بخرند…) واقعا دوست داشتنی خبری بود که توی این چند ماه شنیده بودم.شما هم از دست ندید 🙂

چهار:این مطلب رو بارها خواستم بگم ولی منصرف شدم.به هر حال این بار میگم.مسنجر pidgin یا همون Gaim اسبق که معرف حضورتون هست؟ اگه از ویندوز استفاده میکنید لطفا بیخیال pidgin بشید.برای اینکه امنیت لازم رو به هیچ وجه نداره و اگر کسی به کامپیوتر شما دسترسی پیدا کنه به راحتی بازکردن یک فایل xml میتونه به پسورد یاهو و سایر اکانت های شما دسترسی پیدا کنه. اگر چه خود من هم هیچ وقت نتونستم این عادتم رو ترک کنم و تا اساس کشی کامل به گنو/لینوکس از gaim استفاده میکردم ولی آقا نکنید.یاهو مسنجر به این خوشگلی؟ بیکارید مگه؟ برای لینوکسی های عزیز هم توصیه میکنم سری به سایت خوب ubuntu geek بزنن و این مطلب رو حتما ببینن.
اگه شک دارید توی ویندوز به پوشه ی Application data برید و اگراشتباه نکنم فایلی به اسم Accounts.xml رو با notepad باز کنید !
در لینوکس هم به پوشه ی purple. در ~ برید.
واقعا نکته ضعف بزرگی به شمار میره برای یه مسنجر 😦

تا بعد، اگه بعدی باشه …

Powered by ScribeFire

دیدگاه‌ها
  1. نوید می‌گوید:

    ای بابا ! ما وابسته شدیم به pidgin . این یاهو مسنجر و لایو و بقیه دوستان ماشاا… یه چند جین رم می خورن . ظاهرا باید دنبال یه مسنجر دیگه باشیم …

  2. soboone می‌گوید:

    همه چی که درست و حسابی نمیشه راستی من نمیدونسنم اومدی اینجا اگه اجازه بدی لینکت کنم!
    یعنی تبادل لینک!
    🙂

  3. مهرداد می‌گوید:

    ایول دومی رو خوب اومدی!!!
    منم کاملا موافقم!! و به نظر این تبادل لینک خیلی مسخره است!
    هرکی به هرجا که می خواد لینک بده! 😉

  4. یک فتحی می‌گوید:

    سلام
    من اولین بار که به شما رسیدم. واقعا جالب بود. یعنی شما همه این وبلاگ ها رو می خونید که بهشون لینک دادید؟
    تو رو خدا یک ذره از وقتت به من هم بده. خواهش می کنم 😦

  5. amin می‌گوید:

    @فتحی: خواندن این وبلاگها به معنی خواندن همه ی مطالبشان نیست همانطور که وبلاگ شما اگر چه در این لیست نیست ولی مطالب مربوط به گیگ ها را خوانده ام و بقیه ی مطالب را نه!
    @نوید:بهتره به دنبال راه حل بود.مثل کاری که توی لینوکس میشه کرد!
    @soboone:انسان مختار است.مثل شما و من ! 🙂

پاسخی بگذارید

