تشکر

منتشرشده: 2007/11/19 در روزنوشت

گفتم چند کلمه ای برای تشکر بنویسم.تشکر از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی که این روزها موج تهمت و ناسزا روانه اش میشود.
خواستم بابت توقیف کتاب تازه چاپ شده ی مارکز در ایران دستان شما را ببوسم اما دریغا که شهرستانی بودن این نعمت را هم از مای بی همه چیز که خدا پرتمان کرده گوشه ی شهری دور از پایتخت، دریغ کرده.
تشکر از اینکه اگر شما نبودید و این کتاب را توقیف نمی کردید، و دوستان آنرا به صورت الکترونیکی در اینترنت نمیگذاشتند،کجا میتوانستیم پیدایش کنیم آخر؟
در کتاب خانه های عهد بوق شهرمان یا کتاب فروشیهایی که بهترین کتابشان فال چینی و هندی و گاهی دیوان حافظ و کتاب های کنکور و … است؟
از فواد عزیز هم که لینک فایل PDF کتاب رو معرفی کرد کمال تشکر رو دارم و امیدوارم مسئولان جمهوری اسلامی ایران کماکان این رویه ی خودشان را ادامه بدهند.

دیدگاه‌ها
  1. وحید می‌گوید:

    می‌گویند عدو سبب خیر شود یعنی همین.

  2. ravanparish می‌گوید:

    آره ….به قول این شاعر بالایی خیر برو تو کون عدو

  3. hamedmalek می‌گوید:

    سلام
    بابت نظی لطفی که به من داری ممنونم. این کتاب مارکز را من هم دانلود کردم و در حال خواندنش هستم. موفق باشید

  4. baran می‌گوید:

    salam mishe begid in ketabo az koja dl kardid
    man kheili saay kardam peydash konam ama nashod
    mer c az hamegi

پاسخی بگذارید

