رضا ولی زاده افشا نکرد!

منتشرشده: 2007/11/28 در مطبوعات, ایران

۵ آذر ۸۶: رضا ولی زاده در ایستگاه می نویسه:« ۲۴ ساعت دیگر به افشای جزئیات ماجرای یک خیانت ملی می پردازم»
۶ آذر ۸۶: به فید ریدر(خبرخوان) خودم میرم و دوباره فید ایستگاه رو چک میکنم.خبری نیست.۲۴ ساعت هم تمام شده.تو دلم میگم همتون عین هم هستید.
۱۰ دقیقه مانده به ۷ آذر ۸۶ یعنی ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه دوباره نگاهی به وبلاگ های سیاسی می اندازم.فید ایستگاه رو رد میکنم و متوجه میشم محمد آقازاده مطلبی نوشته.باز که میکنم شوکه میشم.تیتربدی داشت، خیلی بد: «رضا ولی زاده دستگیر شد و خانه وبلاگ نویسان ایرانی بدون صاحبخانه شد»
گیج میزنم و دوباره به ایستگاه سر میزنم.مطلبی نیست جز همان که بالا نوشتم.تادانه ی یوسف علیخوانی هم نوشته به آزادی رضا، رضا بدهید

امیدوارم خبرخوبی بشنوم.همین

پ ن : ساعت ۱ شده ویک ساعت از نوشتن این مطلب میگذره ولی من قادر به ارسال مطلب نیستم.لعنت خدا به شما وزیر محترم مخابرات.لعنت خدا

Powered by ScribeFire.

دیدگاه‌ها
  1. […] رضا ولی زاده افشا نکرد! (امین محمدی) […]

  2. وحید می‌گوید:

    ظاهرا بلاگفا وبلاگش را بسته.
    در مورد آن لعنتت… بیش باد، بیش باد.

  3. کمانگیر می‌گوید:

    جالب بود.

پاسخی بگذارید

