along days

منتشرشده: 2007/12/07 در لینوکس, متفرقه, نکات, گنو/لینوکس, روزنوشت

یک: همانقدر که مطالب وبلاگها رو دنبال میکنم، دوست دارم بدونم نویسنده ی اون وبلاگ چه خبرهایی رو دنبال میکنه و به چه مسائلی علاقه داره.شناخت بیشتر یک وبلاگ نویس میتونه درک درستی از نوشته های وبلاگش بده.این رو از ما دریغ نکنید ای طرفداران جداسازی خوشمزه از فید!
دو:اولین وبلاگی که به توصیه ی یکی از دبیرای دبیرستان دیدم، وبلاگ درخشان بود و بعد خورشید خانم.بعد یه وقفه ی یکی دو ساله توی وبلاگ  خوندنم افتاد که باعث شد تغییرات عجیب درخشان رو دیر بفهمم.گاهی فکر میکنم چرا درخشانی که یک روز پای هر نوشته اش پراز فحش و توهین به مقامات و رهبر کشور بود، حالا اینطورعوض شده؟ و بعد میگم خود تو که همان روز مخالف این جور نوشتن درخشان  بودی ، حالا مگه کم تغییر کردی؟ تغییر حق انسانه.فقط امیدوارم این تغییرات ختم به خیر بشه!
سه:دست خودم نیست! هر وقت علی نصیریان رو میبینم، به یاد فیلم «هالو» و اون اصطلاح عجب عجب اش می افتم.نشده من نصیریان رو توی تلویزیون یا سینما ببینم و نگم عجب عجب … 🙂
چهار:تا حالا دوبار خواستم برای فارسی کردن پوسته های وردپرس دات کم منو راهنمایی کنن ولی جواب همیشه این بوده:برو ب wp-persian.com ! خوب من خیلی رفتم اینجا ولی باور کنید من نفهمیدم این پوسته های وردپرس دات کام رو چطور پیدا کنم وقتی اسامی فارسی هستن و بعد تازه مراحل بعدی چطور باید باشه.یعنی من پوسته ی فارسی شده ام رو باید تحویل کی بدم که ایشون تحویل مت بزرگ بده؟!!! فکر کنید من یکی دو پوسته رو فارسی کردم.بعد چکار کنم؟به هر حال من فکر میکنم باید بیشتر روی این مسئله کار کرد.(بذارید به حساب خنگی من خوب!)
پنج:چی میشد این صفحه ی tag surfer وردپرس، فید داشت؟ یعنی میشه؟ آی Matt بزرگ که یک تار مویت را به زوکربرگ مغرور نمیدیم، یعنی میشه؟!!!
شش:برای ماندن، باید رفت!
هفت:نوشته ای برای مخملباف(+)
هشت:بعد از ۸ بهمن که آخرین امتحانم رو میدم باید بشینم با اکستنشن های فایرفاکس وربرم شاید یه چیزایی یاد گرفتم.یعنی چه که ملت توییتر رو فراموش می کنن بزارن تو اکستنشن ؟:(
نه(به ضم نون):به من ثابت شده بیشتر دونستن یعنی عذاب، یعنی شک و دودلی، یعنی … ولش کنید.(+)
ده:لینوکسی شدن این نیست که فقط لینوکس رو نصب کنید و …! شعار قشنگی توی این جامعه هست که میگه «گنو/لینوکس تنها یک سیستم عامل نیست، بلکه یک فرهنگ است!» لطفا فرهنگشو فراموش نکنید!
یازده!: مسائل ساده، همیشه سخت ترین ِ مسائل هستند! همانطورکه کلمات ساده، جملات ساده، تصاویر ساده و شاید انسانهای ساده…

Powered by ScribeFire.

دیدگاه‌ها
  1. بهمن می‌گوید:

    ببین امین جان واسه راست به چپ کردن پوسته‌های وردپرس.کام کافی کمی css بلد باشی. همین! بعد پوسته‌ای رو که دوست داری راست به چپ و هماهمنگ با فارسی بشه رو درست کن. اگر قابل دونستی برام بفرست تا با هم‌فکری بهترش کنیم و بعد برا‌ی وردپرسی‌ها بفرستیم تا همه بتونن ازش استفاده کنن.

پاسخی بگذارید

