تحریم میرزای سمنانی!

منتشرشده: 2007/12/10 در قلیان, ایران, اجتماعی

اهل دود و دم نیستم ولی میدونم قهوه خانه ی بدون قلیان یعنی سینمای بدون پرده!!!
فکر کنم معاون وزیر بهداشت بود که میگفت با کار کارشناسی و استفاده از نظرات مردم! تصمیم گرفتن استفاده از قلیان رو تو قهوه خونه ها ممنوع کنن ولی راستش تا حالا من کسی رو ندیدم بره قهوه خونه و از اینکه بقیه قلیون میکشن عصبانی بشه و اعتراض کنه! شایدم من زیاد توجه نکردم تا حالا!!!
راستی چی میشد همین آقا توضیح میداد چرا مردم باید دو سوم حق بیمه ی درمانی رو بدن؟ یا هنوز روی این کار کارشناسی نشده؟نظر مردم چی؟ حتما اینجا نیاز نبوده 😦

نکته:تیتر کاملا تزئینی است!!!!

Powered by ScribeFire.

دیدگاه‌ها
  1. محمد می‌گوید:

    ُسلام
    ممنون که در بخش نظرات وبلاگ آقای مزیدی از من طرفداری کردی
    خیلی خوشحال می شوم با شما تبادل لینک کنم
    البته وبلاگ جدید من در آدرس زیر می باشد
    http://Www.glassy-world.blogspot.com
    ممنون از شما

  2. Saeid می‌گوید:

    سلام

    این تیتر تزیینیت منو کشته ! :دی

پاسخی بگذارید

