twitter in linux

منتشرشده: 2007/12/16 در لینوکس, نکات, توییتر

جادی توی پست اخیرش توییتر رو به محیط kde آورد و از اونجا که من عشق gnome تشریف دارم!، مصمم شدم راهی برای توییت کردن توی گنوم پیدا کنم که فهمیدم الا ماشالله چه خبره! 🙂
توضیح زیادی نمیدم برای اینکه نصف شب هست و شدید خوابم میاد! فقط برید به این سایت.
در ضمن توجه کنید که zenity و curl نصب باشن.
توییتر زنده می کنیم 🙂 زنده باد توییتر، زنده باد لینوکس!

هان راستی ، اگه دیدید شما پست می کنید ولی توی صفحه ی توییترتون خبری نیست، لطفا به من فحش ندید.کافیه فایل اجرایی (ZenTwitter.sh)رو باز کنید و یه s ناقابل تو قسمت URL توییتربهش اضافه کنید 🙂 یعنی این : URL=https://twitter.com/statuses/update.xml

Powered by ScribeFire

دیدگاه‌ها
  1. Saeid می‌گوید:

    دمت گرم
    عالی بود

  2. Saeid می‌گوید:

    ولی کار نکرد :دی

  3. Saeid می‌گوید:

    یعنی کار می کنه ولی میگه آقا ارور دارم

  4. Saeid می‌گوید:

    آقا درستش کردم.
    کافیه ]] بشه ] و [[ بشه [ و == بشه =

    دیگه ارور نمی ده

پاسخی بگذارید

