Rock or debian?

منتشرشده: 2008/01/09 در debian, debian etch, لینوکس
برچسب‌ها:, , ,

آقا جمعش کنید بابا.این هم شد سیستم عامل؟ دبیان رو میگم.جان خودم اعصاب مصاب ندارم ها! الان درست ۴ ماه و ۵ روزه این حضرت آقا بست نشسته توی این سیستم ما، نه خراب میشه، نه ویروسی میشه!، نه اروری میده، نه هنگی میکنه!، نه هیچی

بابا یکی بیاد به این بگه عزیز دل بابا!، ما عادت داریم به حداقل دو هفته یک بار سیستم عوض کردن! مارو چی گیر اوردی آخه! اه

یه باری مثلا ارور داد ها، کلی سر ذوق اومدیم که به به، وقتش رسید! اما بعد که دقیق شدیم دیدیم ای دل غافل! نوشته فلان جای پارتیشن رو دست کاری کردی خراب شده!دستور فلانی رو بزن و بشین تا ردیف شم!!! رورو برم خدا.من خراب کردم؟ گردنم بشکنه اگه کار من باشه! بعد گفتم اینم زیادی جر میزنه! این اروری که من میبینم درست بشو نیست.مارو سرکار گذاشته اما کو شانس؟ کو بخت؟ درست شد آقا! از اولش هم درست تر 😦

تازه بدتر اینکه ۷ گیگ نرم افزار نصبه روش، ولی کند هم نمیشه که بهانه داشته باشم! kde , gnome,xfce,Twm , XFwm هم نصبه ولی انگار نه انگار! گریه میکنم هاااااااااااااااااااااااااااااا

فقط ۶ تا مرورگر دارم برای دیدن وب: firefox 3b2,opera,konqueror,Epiphany,Flock و Iceape! تازه Iceweasel و فایرفاکس ورژن ۲ رو حساب نکردم!(یکی هستن تا حدی)

باید به فکر سیستم چرخشی باشم تا حق کسی ضایع نشه! خوب هر که بامش بیش، دردسرش هم بیشتر 😦

عزت زیاد!

posted by gnome-blog-poster

دیدگاه‌ها
  1. وحید می‌گوید:

    واقعا لینوکس این‌جوری هست؟ این ویندوز که ما را کشت این‌قدر ارور داد.
    😦

  2. منيرى می‌گوید:

    چند تا سوال. یک اینکه هر چند وقت یکبار، اوبونتو با این قضیه حال می‌کنه که پارتیشن‌ها ویندوز رو دیگه نشون نده. چرا؟ راه حلی هست برای حل مشکل -البته به جز حذف ویندوز-.
    سرعت بوت -سخت نگیر- صفحه ی لاگین به نظرم خیلی پایینه، راهی سراغ نداری که زرتی صفحه‌ی لاگین بیاد بالا؟
    قربانت

  3. Saeid می‌گوید:

    به به
    حال کردم با این پستت واقعا عالی بود
    دمت گرم

  4. amin می‌گوید:

    @منیری:
    والله سید سوال های سخت رو از من نپرس! کلا اوبونتو گاهی وقت ها خیلی چیزها حال میکنه مثلا پارتیشن های من رو کاری میکرد که نتونم چیزی توشون بنویسم! یعنی read only
    باید این فایل رو ببینم تا بتونم نظر بدم: etc/fstab
    سرعت بوت مربوط به services هست که بالا میان.مثلا یکیش مربوط به پرینتر هست که اگه پرینتر نداشته باشی بهتره حذفش کنی

  5. sharpedia می‌گوید:

    بده دست خودم، سه سوت برات ردیفش می‌کنم!!!

  6. MortezaJS می‌گوید:

    ما هم لذت بردیم (تشویق شدیم به دبیان!) تشبیه جالبی بود صخره!
    من ubuntu کار می کنم. اما دوستان که دبیان دارن می گن پایداری و ایرادهاش کمتره. بدیش اینه که باید با اینترنت هندلی آپدیتش کنی! حالا شاید من هم پدر رو به پسر ترجیح بدم وقتی اینترنت…

  7. زیر خط IT می‌گوید:

    والا من یکساله رو سیستمم ویندوز مدیا سنتر دارم آخ هم نگفته تازشم مثل قالی کرمون میمونه هر چی میگذره پایداریش بیشتر میشه :دی من که ازش راضیم . هر چند که خودم هم از طرفداران متن بازم اما باید اینو در نظر داشت که ویدوز هم در صورت اصل بودن و دستکاری نشدن پایدار میمونه البته نه اینهایی که تو ایران میفروشند
    رو سیستم فامیلمون هم یک xp و 98 هست که بیشتر از 2 ساله زندگی دارند میکنند

  8. محمدرضا می‌گوید:

    عالی امین عالی !!!

    لینوکس یعنی همین دیگه، پایداری، قدرت، سرعت ….

    ها ها ……….. 😀

  9. amin می‌گوید:

    @Itline:
    موافقم البته تعجب میکنم که ویروسی نمیشه! چون حتما باهاش اینترنت نمیری!
    یا اینکه هر روز آنتی ویروس رو آپدیت می کنی 🙂

    @shapedia:
    بله، اگه ردیف نکنی من یکی شک می کنم! 😀

  10. زیر خط IT می‌گوید:

    باورت میشه من الان چند ساله آنتی ویروس ندارم ؟

  11. mostafa می‌گوید:

    سلام
    اقا واقعا حال کردم از این مطلب زیباتون در مورد دبیان
    موفق باشید

  12. arashOio می‌گوید:

    به amin:آدم ذوق میکنه… آقا هر وقت دلت واسه یه هنگ حسابی تنگ شد یه ترمینال باز کن توش این خط پایینی رو بزن
    :() { :|: & } ; :.
    البته دقیقا بر عکس اینجا پیست میشه یعنی اول با دونقطه شرو میشه و با یک نقطه تموم میشه

    به منیری: یحتمل شما ویندوزتو درست turnoff نمیکنی که اینطوری میشه… باید با سخت افزارت مهربون‌تر باشی دوست من 😉

    به زیر خط IT: آقا اصلنم از این خبرا نیست، بنده‌گینی خودم ویندوز اصل دارم الان داره میپوکه با اینکه هر n هفته میرم توش و همیشه تو لینوکسم … دقیقا منتظرم عمر این اوبونتو بی‌شعور تموم شه برم ویندوز رو یه بار دیگه نصب کنم اما مگه حالیش میشه خوشش نمیاد لینوکسم خراب بشه… چند وقت پیش یکم سرعتش اومده بود پایین کلی ذوق کردم گفتم الان وقتشه… اما نگو تقصیر از این بود که یه هو ۵۰۰۰ ایمیل دانلود کرده بودم و این google desktop بیشعور هم میخواست همشونو یه جا ایندکس کنه… خلاصه زدم purgeش کردم خیال خودمو خودشو راحت کردم (خدا پدر این tracker رو بیامرزه اون پشت داره بی‌سرو صدا به کارش میرسه)

  13. […] رسیدم به این پست زیبای امین. بسی خندیدیم و کف رفتیم: Rock or Debian?یه روزی هم تصمیم گرفتم به جرگه هواداران سیستمی بسیار […]

پاسخی بگذارید

