kde4 released

منتشرشده: 2008/01/12 در kde4, نرم افزار آزاد, گنو/لینوکس
برچسب‌ها:,

سرانجام لحظه ی تاریخی فرا رسید و میز کار kde از نسلی به نسل بعد یعنی ۴ ارتقا یافت.خبراین ارتقا که مشتاقان زیادی مدتها چشم انتظار آن بودند امروز ۱۱ ژانویه مطابق با جمعه ۲۱ دی ماه ۱۳۸۶انتشار یافت.
میزکار محبوب و بسیار زیبای KDE4 یکی از چند میزکار سیستم عامل قدرتمند گنو/لینوکس است.برای توضیحات بیشتر از شما دعوت می شود به سایت پروژه رفته و خبر را بصورت فارسی بخوانید.
همچنین می توانید راهنمای تصویری آنرا مشاهده کنید.
برای اینکه بیشتر با محیط kde4 آشنا بشوید دیدن این صفحه توصیه ی اکید می شود!

خوشحالی انتشار یک طرف، نداشتن اینترنت درست و حسابی برای دانلود طرف دیگه! شیرینی و تلخی…

تبریک میگم 🙂

دیدگاه‌ها
  1. sharpedia می‌گوید:

    نمی‌خوام دلت رو بسوزونم، ولی من گرفتمش!!! 😀
    فعلاً در حال مکاشفه هستم، اما در کل می‌تونم بگم بهتر از اون چیزیه که تصورش رو می‌کردم.

  2. vega2 می‌گوید:

    الان نصبش کردم دارم تست میکنم!!
    من گنوم خودمو میخوام این چیه؟ همه میگن بیا اینجا بابا من یک کاربر عادی چلغوز هستم همون گنوم !!که خوبه نه؟
    یکی نیست بیاد بگه دنیا دست کیه چرا باید کا دی ای انتخاب شه؟

پاسخی بگذارید

