محمد نوجوان، سوهان روح درعصرارتباط

منتشرشده: 2008/01/20 در لینوکس, مجله, مطبوعات, گنو/لینوکس, عصر ارتباط
برچسب‌ها:

به این جملات دقت کنید. ستاره دارها نوشته های من هستند:

−توزیع مختلف لینوکس از سوی شرکت های متعددی مانند ubunta , suse و … صورت میگیرد

*شرکتی به نام suse یا ubunta [!] وجود نداره.در حقیقت توزیع suse تحت حمایت شرکت معروف ناول و توزیع اوبونتو(ubuntu) تحت حمایت شرکت کانونیکال هستند.

−لینوکس به طور نمونه به ارائه ی دو واسط گرافیکی کاربر، Gnone!!! , kde می پردازد. 😦

*خدایا توبه.کسی میدونه Gnone چیه؟ حتما منظورشون Gnome بوده! البته فرق زیادی بین «ن» و« م» نیست.فقط در حد موش و نوش!

−در توزیع های عمده ی لینوکس، لیندوز! موجب شده واسطه ی کاربر شباهت بیشتری به ویندوز داشته باشه

*از کی تا حالا لیندوز شده توزیع عمده؟! حتما دبیان، اسلک ور، جنتو و ردهت توزیع خرده شدن این اواخر 😦

−در لینوکس کاربردها پس از دانلود شدن به طور اتوماتیک نصب می شوند که این سرویس دهی به صورت رایگان صورت نمی پذیرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*آقا جان من اینجا رسما اعلام میکنم اگر کسی به حساب من پولی چیزی واریز کرده همین الان بگه من به ریشش بخندم!
جناب نوجوان اینجا من کم آوردم.باور کنید 😦 منظور از کاربردها هم بسته ها و کتاب خانه های نرم افزارها بوده!)
عنوان مقاله بررسی تفاوت لینوکس و xp! بود(صفحه ی ۱۱ مورخ ۲۹ دی ۸۶).مثل اینکه شما بیایید بگید من مقاله مینویسم.اسمش چیه؟ تفاوت های مثلا گوشی های سونی-اریکسون و مدل N70 نوکیا!!! جالب اینکه دو قسمت آخر مطلب شباهت بود نه تفاوت.
آقا جان ننویس! مطلب قحطه؟ ویندوز این همه نکته داره! چرا از چیزی مینویسی که یک در صد هم در موردش چیزی نمیدونی؟
اگه مطلب کپی میکنید، این همه وبلاگ معتبر! اگه ترجمه است، بهتره دوره ی زبان خارجی رو دوباره طی کنید و اگه از خودتون در آوردید، کاملا بیجا کردید توی نه روزنامه که هفته نامه مطلب بدون سند و مدرک مینویسید.بچسبید به همان ویندوز عزیز.دست از سر جامعه ی نرم افزارهای آزاد بردارید.روزنامه نیست بگیم وقت کم دارید.هفته نامه است استاد!

کاش آخرین آرزوی دکتر مجیدی محقق میشد.کاش

دیدگاه‌ها
  1. رام می‌گوید:

    به قول استاد افتخاري كه؛
    امان امــــــــــــــــــــــــــــان…

    ممنون و
    به هوش باشي رفيق…..

  2. arashOio می‌گوید:

    اِ… جدا پولی نیست؟ پس من کلا سرم رفته؟ حالا چطور میتونم پولامو برم پس بگیرم!!!

  3. adham می‌گوید:

    در ضمن از مطلبش چنین بر می اومد که خیلی هم قدیمیه. چون ه جا گفته بود واسط گرافیکی ویندوز در نسخه ی بعد از xp که ارایه بشه احتمالا عوض شه. (نقل به مضمون) بنابراین میشه گفت شاید مطلبش حتی پیش از اومدن ویستا بوده، البته شایدم نبوده و این آقا اصلا از ویستا چیزی نشنیده!
    یه چیز دیگه هم دیدم توی آخرین شماره‌ی عصر فناوری اطلاعات که تو همین مایه‌ها بود. یکی در مورد امنیت بلوتوث نوشته بود به قضیه‌ی هک شدن موبایل پاریس هیلتون اشاره کرده بود، اما پاریس هیلتون رو این طور ترجمه کرده بود: صاحب هتلی در پاریس!!!

    (اگر منظورت از ملزومة همون لازمه باید بگم این دو تا هم معنی نیستن و دقیقا مقابل هم قرار می‌گیرند. البته ببخشید فضولی کردم ها!)

    @adham:
    ممنون ولی منظورتون از قسمت آخر کامنت رو نفهمیدم! من کجا ملزومه نوشتم؟

  4. شبستان می‌گوید:

    فکر میکنم یارو از فامیلای مدیر مسئول روزنامه بوده!

  5. sharpedia می‌گوید:

    تازه شانس آوردی که عصرارتباط جزو یکی از بهترین نشریات در این زمینه است! و گرنه ممکن بود حتماً سکته کنی 😀

پاسخی بگذارید

