کتاب‌های ناتمام ؟

منتشرشده: 2008/01/25 در روزنوشت

کتاب‌های ناتمام ؟
والله
من یا کتابی را نمیخوانم یا اگرهم شروعش کنم تا تهش میروم! حتی اگه کسل کننده باشد! البته استثنا هم دارد که فقط یک بار اینطور شد.
دوم ابتدایی بودم!!! و پدرجان کتابی آورد که بخوانم. آنقدر ازاین کتاب وداستان چرندش بدم آمد که سالها دنبال کتابهای ایرانی جماعت نرفتم!!!! و
البته هیچ وقت هم سراغ پدرم برای حتی پول کتاب گرفتن چه رسد به خریدن کتاب!
به خدا من بی تقصیرم! 😀
آخرین کتابی که خواندم، رمانی سخت، با ترجمه ای نه چندان جالب(البته بهتر از آنهم نمیشد!) و فوق العاده گیج کننده از جوزف کنراد بود به نام لرد جیم که شش ماه طولش دادم ولی بالاخره تمامش کردم! برای دانشجو جماعت توصیه میکنم چراکه شدیدا باعث افزایش تمرکز می شود
بهتر است بگویم کتاب های نخوانده ی زیادی دارم!
عزت زیاد 🙂

پاسخی بگذارید

