همینه که هست!

منتشرشده: 2008/01/26 در لینوکس, نرم افزار آزاد, گنو/لینوکس

از مضرات نوشابه خبر دارید که! و حتما میدونید که چه لذتی داره این نوشیدن .البته فقط به وقت نوشیدن والسلام!
از آمارش هم بی اطلاع نیستید و حتما خبر دارید مهمترین نوشیدنی ما ایرانی هاست!!!
بگذارید واضح تر حرفمو بگم.
من هم یه روزی نوشابه میخوردم ولی حالا نه! به جاش آب معدنی رو ترجیح میدم حتی اگه مسخره بشم و بهم بخندن!
من آبی رو که از دل زمین بیرون میاد به آشغالی که مزه ی شیرین داره ترجیح میدم حتی اگه بی مزه باشه که نیست.به من مربوط نیست فلانی کباب رو با نوشابه دوست داره یا بهمانی جوجه کباب میخوره با قلپ قلپ نوشابه!
من همون خورشت معمولی رو ترجیح میدم و آب معدنی ام رو!
حالا منظورمو فهمیدید؟
ویندوز یا هر نرم افزار کد بسته ای مثل همین نوشابه ی به ظاهر شیرینه و گنو/لینوکس مثل همون آب معدنی!
خود دانید!
مهرداد یه حرف خوب میزنه همیشه و اون اینه.«آزادی لیاقت میخواد و هر کسی این لیاقت رو نداره»
بله همین!

تولد فایرفاکس مبارک 🙂 راستی کسی دیده تا حالا برای IE جشن انتشار یا حتی تولد بگیرن؟!!!
تقدیم به طرفداران IE !

😀

دیدگاه‌ها
  1. سفیر می‌گوید:

    تولد فایرفاکس مبارک؟
    اینا همش بچه بازیه. همیشه همینطور بوده و هست که گاهی همه بیخودی نسبت به کسی که کارش درسته بد میگن و تبلیغات مزخرف میکنن.
    بچه
    @سفیر:
    به جای عصبانیت بهتره شما هم یه جشنی برای اینترنت اکسپلورر بگیرید 😀

  2. Saar می‌گوید:

    آقا تشکر به خاطر لینکی که به من دادی در del.icio.us!

    @saar:
    تشکر لازم نیست.حتما خوشم اومده دیگه! 🙂

  3. پدرام می‌گوید:

    چه حالی میده وقتی یه طرفدار برنامه های انحصاری رو می بینم که از شور و شوق اپن سورسی ها عصبانی میشه و حسودی می کنه… 😀

    از شوخی گذشته من موندم از چه چیزه IE خوششون میاد!

  4. gajamoo می‌گوید:

    من که ترجیح میدم هیچکدوم از اینایی که شما متذکر شدید، با جوجه کباب نخورم!!!!
    اَه اَه اَه .
    دلت میاد دلــــ ــســ ــتــ ــر !!!!
    موفق تر باشی

    @gajamoo:
    همون بابا ! آب معدنی رو مثال آوردم نگن زیاد تبعیض قائل شده 😀

  5. باران می‌گوید:

    آخی،تولدش مبارک

  6. مهرداد می‌گوید:

    پدرام:
    «از شوخی گذشته من موندم از چه چیزه IE خوششون میاد!»

    خدایی این بزرگترین سوال من در زندگیه!!
    از سوال اینکه خدا وجود داره یا نه هم مشکل تره!

پاسخی بگذارید

