Prologue theme

منتشرشده: 2008/01/31 در وردپرس
برچسب‌ها:, ,

خوب این قالب توییتر واقعا زیباست. الان من سه تا قالب وردپرس دات کام رو خیلی دوست دارم.یکیش همین(ُPrologue)، دومیش قالب The Journalist و سومی White as Milk . الان هم دارم اینو از توی خود وبلاگ پست میکنم! واقعا دست طراحش درد نکنه. به احترام ذوق طراحش یه مدت از این استفاده میکنم! شاید هم این مدت تمدید بشه 🙂
اینم عکس یادگاری موقع نوشتن این پست!

دیدگاه‌ها
  1. afshinm می‌گوید:

    دیر رسیدم مثل اینکه.عکس یادگاریت رو دیدم. خشنگ بود!

  2. پدرام می‌گوید:

    بابا لینک میدی یه خبری بده جبران کنیم. 😀
    ممنون.لینکیدمت. 😀

    @پدرام:
    ممنون.لطف داری.
    من برای جبران کردن لینک نمیدم 🙂

پاسخی بگذارید

