یاهو در حال پریدن از روی دره!

منتشرشده: 2008/02/01 در متفرقه, web, بازی, شعر

یک!: یاهو داره از دست میره! امروز ظهر که خبر رو از طریق توییتر شنیدم کمی تا قسمتی شاخ درآوردم و بعد به خودم گفتم من اگه جای تصمیم گیرندگان یاهو بودم حتما قبول میکردم! جان خودم کدوم عاقلی میاد همچین پولی به شرکتی مثل یاهو بده؟!!
منتظر باشید که احتمالا یاهو و MSN یکی بشن! و شاید ادغام هم شدن. 🙂

یک و 0.25!:این ساربلاگ میخواد بی آبرومون کنه!
سوتی که زیاد دادم ولی معمولا فراموش میکنم.اگه یادم بمونن که از زندگی ناامید میشم 🙂
یکی از سوتی هام این بود که سیم کارت تلفن همراه مفتی بدستم رسید دادم به خواهرم حالا خودم موندم تو گل.فکر کنم جز معدود بشر بی موبایل باشم 😦
سوتی دوم بازم مربوط به موبایل میشه.چند روز پیش موبایل مادرم رو قرض گرفتم ولی هر چی شماره میگرفتم میگفت موجود نیست! عصبانی شدم و گفتم شما هم با این موبایلتون! یه نگاهی کرد و گفت کد اولش کو؟!!! شماره رو بی کد گرفته بودم 😦
سوتی همیشگی ام هم فراموش کردن اسم رفقاست! مصیبت از این بزرگتر وقتی طرف اسمت رو میدونه ولی تو نه 😦 راستی اسم شما چی بود؟! 😀

یک و 0.5!:ای شما ظریف‌ترین ظریف‌ها که احتمالا شاعرید، ای شما خشن‌ترین خشن‌ها که یحتمل حوصله ی پست دراز نوشتن ندارید، حتی یک نفرتان یه سراغ وردپرس و قالب Prologue نیامد؟! وبلاگ گروهی دوست ندارید که هر پستش چند کلمه بیشتر نباشد؟

یک و 0.75!:سید ما رو گرفتی ها، نتیجه چی شد بالاخره؟!

فیلم ماتریکس یادتونه؟ مایکروسافت درست مثل ماتریکس است!
این متن که مهرداد زحمت ترجمش روکشیده حتما بخونید.چه شباهتهایی!!!
پسری خطاب به مادرش:

الو!
مامان؟
مامان!
پسرت مریض شده
پسرت
بهترین مریضی دنیا را گرفته
مامان!
قلب پسرت گر گرفته(پدر سوخته :D)
مامان
به خواهرها بگو
به لودا
به اولگا
بگو
پسرت
برادرشان
در به در شده
هر کلامی می‌جهد بیرون از دهان سوخته‌اش
رانده است و مطرود
حتی هر شوخی‌اش مطرود است و رانده
دهان سوخته‌ی پسرت روسپی‌خانه‌ی آتش گرفته‌ای است، قی‌ می‌کند روسپیان برهنه ‌اش را !(+)

دیدگاه‌ها
  1. maskh می‌گوید:

    nemidoonam to dahane mayakofsky ro saaf kardi ya oon dahane to ro ya joftitoon dahane ma ro?!!

    @maskh:
    اون بیچاره که همین طوری دهنش صاف شد رفت! من انگار دهنم صاف شده 😀
    مرد حسابی حالا گیر ندی نمیشه؟ روزت شب نمیشه؟ حالا من وقت امتحانا یه چیزی نوشتم ها 😦

  2. SaeedTNT می‌گوید:

    مایکروسافت کاملا تجاری به همه چیز نگاه می کنه پس به امید نابودی یاهو…
    راستی ماتریکس منظورت بود یا مارتیکس ؟
    این کلمه مارتیکس خیلی جدیده برام!

    @SaeedTNT:
    تو دهات ما مارتیکس هم میگن! 😀
    ممنون.درست کردم.هردوشو هم اشتباه نوشته بودم!!!

  3. خوابگرد می‌گوید:

    این «چی شد»ِ شما خیلی مشکوک بود ها! ولی چشم. بگذار لختی دیگر هم بگذرد.

    @سید:
    دهه ی شصتی هستیم دیگه! باید هم بترسید 😀

پاسخی بگذارید

