بزن شیپور صبح روشنایی

منتشرشده: 2008/02/18 در mp3, ویدئو, گنو/لینوکس, انقلاب, شجریان
برچسب‌ها:, ,

این ویدئو رو تو بالاترین پیدا کردم.حاوی تصنیف زیبای شجریان و تصاویری کمیاب از انقلاب 🙂 یه تمرینی هم شد برای من تا اکانت vodpod بسازم (+)و ویجتش رو اضافه کنم به وبلاگم 🙂
با دستور ffmpeg -i این فایل رو از فرمت flv به mp3 تبدیل کردم.می تونید اینجا دانلودش کنید!

اوه راستی گفته بودم که از اسکریپتی برای دانلود فیلم های youtube استفاده میکنم.این اسکریپت رو دانلود کنید و بعد بندازیدش تو usr/bin .بعد هر وقت خواستید چیزی دانلود کنید کافیه تو ترمینال تایپ کنید youtube و جلوش آدرس فایل رو کپی کنید! شروع میکنه به دانلود کردن! البته حتما قابل اجراییش کنید.چطوری؟ کلیک راست روی فایل،properties و بعد permission رو انتخاب کنید.حالا Execute رو تیک بزنید 🙂

دیدگاه‌ها
  1. Ehsan Moslehi می‌گوید:

    آقا فک کنم یه اشتباهی شده! ultra_ehsan توی بالاترین من نیستم! سریعآ تصحیحش کن

    @ehsan:
    درست کردم.باید حدس میزدم این کارها از تو بر نمیاد! 😀

  2. zos می‌گوید:

    و خوب موقعی که یوتیوب قالتره! چی؟
    به هرحال توی خود سیناپتیک و سورس خود اوبونتو یک دانه همیجنوری هستش بنام یوتیوب دانلودر بعد نصبش توی کامند همین فرایند رو انجام میده ولی مشکل اینه!! که
    یوتیوب برای بنده حقیر قی لتر ه (ترس از بلاک شدن بلاگ دیگران بد ترسیه!!) تور رو هم یعنی میشه تور رو توی کامند اجراش کرد؟؟

  3. zos می‌گوید:

    واااااااااااااااااااااای الان برای بار دهم گوش کردم!!! شاهکار بود
    من فکر میکردم کل آثار استاد شجریان رو دارم حتی اجراهای در حمام و اینا ولی نگو که ندارم!
    وااااای شایدم دارم نگوشیدم …. برادر بی قراره ..
    هنوز موفق به تماشا نشدم!
    وی پی ان کار نمی کنه تور هم که سرعتش در حد بوندس گیداست!

  4. وبلاگ دانشجویی می‌گوید:

    سلام !

    ممنونم از حضورت … !.

  5. رضا عظیمی می‌گوید:

    خداوند همه لینوکس بازان را رستگار فرماید.

    @رضا:
    آمین 🙂

  6. arashOio می‌گوید:

    خیلی عالی بود یاد چند سال پیش افتادم tape اینو داشتم و بارها گوش داده‌ام اما مدتهاست که نشنیده بودمش… خیلی ممنون و چرا mp3؟
    آزاد باشی

    @arashOio:
    ممنون آرش جان.در مورد mp3 خودم هم نمیدونم چرا!

پاسخی بگذارید

