دانلود نیم میلیاردی فایرفاکس!

منتشرشده: 2008/02/23 در فایرفاکس, نرم افزار آزاد
برچسب‌ها:

500,000,000

به صفرها نگاه کنید.عدد صفر همیشه منفور بوده ولی این بار نه! چرا که مرورگر بسیار محبوب و متن باز فایرفاکس برای بار 500 میلیونم بارگیری شد.مرورگری که در قلبها جا دارد نه در جیب ها!!!
این تنها قسمتی از قدرت نرم است.

ترجمه ی متن وبلاگ موزیلا به فارسی توسط بامدادی عزیز:نیم‌میلیارد بار فایرفاکس – نیم‌میلیارد دانه برنج
حتما بخوانید 🙂
سرعت، امنیت و هزاران امکان جانبی و میلیونها کاربر مشتاق، از سرمایه های این مرورگر محبوب بشمار می آیند.امری که در بسیاری از نرم افزارهای متن بسته بیشتر شبیه به رویاست!!! فایرفاکس را همین امروز نصب کنید و از وب گردی لذت ببرید:)

دیدگاه‌ها
  1. فتحی می‌گوید:

    امین جان. شما این مطلب رو خوندی؟

    چگونه مرورگر خود را حرفه ای تر کنیم؟

    شما می آی تو وبلاگ ما بعد ما ازت انتظار داریم 4 تا افزونه بهمون معرفی کنی ، نمی کنی؟ دستت درد نکند. وقتی تو وبلاگت ما رو تحویل نمی گیری همین میشه دیگه 🙂

  2. فتحی می‌گوید:

    راستی یادم رفت تبریک بگویم. من هم ترجمه کرده بودم همون شب جشن. اصلا یادم رفت منتظر کنم. البته مطلب من فقط ترجمه نبود. یک خورده هم آمار توش داشت ولی گیجی کار دستمون داد 😦 باز هم دمش گرم کامیار ( Weburger.net) که از همه زودتر با خبرمون کرد

  3. Bamdadi می‌گوید:

    این روزها خیلی فرصت آنلاین شدنم کمه. الان متوجه شدم که به من لینک دادی، خیلی لطف کردی.
    مخلصیم…

  4. علی وکیلی می‌گوید:

    آقا من کلی با این خبر حال کردم 😀
    خیلی ممنون که ما رو هم در جریانات فایرفاکس قرار می دید.

    @علی وکیلی:
    مخلصیم 🙂

پاسخی بگذارید

