شلم شوربا

منتشرشده: 2008/04/06 در فیلم, فرندفید, روزنوشت

داشتیم به مقدار کافی فحش بار ملت مقیم بلاگفا می کردیم و کمی دلمان در آستانه ی خنک شدگی بود که دست بر قضا همه چی پاک شد رفت پی کارش! به قول یارو بلاگفایی ها هم خدایی دارن برا خودشان!!!!
غرض از این مزاحمت! این بود که آقاجان مرد یعنی این ها، نگاه کنید!!! آخه به ما هم میگن مرد؟!
تازه یه سوالی هم دارم. کسی این فیلم رو دیده تا بحال؟

سوما که آقا این چه رسمیه ملت میرن تو فرندفید هی فرت و فرت لایک می کنن؟ طرف ننه اش مرده، اون یکی رفته لایک کرده! یا فلانی سرما خورده داره جونش درمیاد، بهمانی رفته لایک کرده! فکر کن :)))))))))))))
ای روح سرگردان وب با توام ها 😀

دیدگاه‌ها
  1. amin می‌گوید:

    پست به این زردی دیده بودید؟! 😀

  2. مهران می‌گوید:

    رابینسون کروزوئه رو میگی دیگه ؟!!
    @مهران:
    چرا حرف تو دهن ما میذاری مرد حسابی؟ حالا هر کی! کلی گفتم من 😀

  3. عرفان می‌گوید:

    قبل از اینکه انقدر فرندفید لوث بشه توش عضو شدم. اما چیز دندون گیر و قشنگی نبود اصلن. نمی دونم ملت با چیش حال می کنن!

  4. رضا می‌گوید:

    جفتش رو ندیدم گذاشتم تو لیست دانلود D: هر وقت دیدم میام برات آخرشون رو میگم ^_^

    @رضا:
    خوشت نیومد به من فحش ندی یهو! مخصوصا فیلم دومی که یکمی یه جوره 😀

  5. adomide می‌گوید:

    خدا رو شکر که مد نشده هنوز

  6. vivavida می‌گوید:

    من متاسفانه اون فیلم رو ندیدم . اما می بینم بعدا !!! تو هم می ری چه فیلمایی پیدا می کنیا.

    بعد آخه ملت بلاگفا چه هیزم تری به تو فروختن که فحش و بد و بیراه می گی … چرا عین این فلسطینیا می ری به اسرائییلیا سنگ پرانی می کنی !! اصلا یادم نبود !!! 20 امتیاز بابت فحش دادن به بلاگفاییا ازت کم می شه تا بدونی که وردپرسی ها هرگز به بلاگفایی ها فحش نمی دهند …

    @vivavida:
    بیچاره فلسطینی ها! چکار کنن خوب؟ جواب تفنگ رو با سنگ میدن بازم باید جواب پس بدن که چرا سنگ؟ بهشون میگم دفعه ی بعد با بالش بزنن تو سر اسرائیلی ها 😐
    بعدش هم این بلاگفایی ها سزاوار این همه فحش هستن جان خودم 😀

  7. آنا ماریا می‌گوید:

    یه سلام بعد از هزار سال 🙂
    آقا شما آی دی بالاترینت چیه من هر چی می گردم پیدا نمی کنم؟

    @آنا ماریا:
    عیلک سلام! از این طرفها 🙂
    rozha
    حالا قصد ترور مرور ندارید که؟ من هزارتا آرزو دارم ها 😀

پاسخی بگذارید

