در کعبه ی ما جنگ رسیدن به خدا نیست!

منتشرشده: 2008/04/13 در Iran, mp3, music, video, youtube
برچسب‌ها:, , ,

گروه مستان- انگاری تالار وحدت!
به هر حال اشکمان در آمد نصف شبی!
اما با این اوصاف نمی توانستیم که به فکر ملت دايال آپی نباشیم که! با ffmpeg بالفور تبدیلش کردم به mp3

مستان

خوش باشید…

دیدگاه‌ها
  1. رضا می‌گوید:

    سلام دوست عزیز
    خوشحال شدم که دیدم کسی دیگری هم روی وب به این اثر هنری ناب پرداخته
    من برای تعطیلات امسال کارت تبریک با اشعار همای و یک dvd به 100 نفر عیدی دادم تا بتونم در شناساندن این هنرمند فرزانه کاری کرده باشم.(در ضمن من اجرای تصویری تالار وحدت که قبل از اجرای نیاوران هست رو هم دارم اگه خواستی بگو تا بفرستم)
    موفق باشید
    رضا نجاتی نژاد

    @رضا:
    ممنون

  2. eric می‌گوید:

    من زیاد از موسیقی سر در نمیارم ولی کلا خوب بود

  3. Amir می‌گوید:

    دوست عزیز وبلاگ شما لینک شد . شما هم اگر دوست داشتی وبلاگ من رو به بلاگرولتون اضافه کنید . ضمنا مطالب وبلاگتون هم خیلی مفید هستن .

پاسخی بگذارید

