بدبخت ایرانی

منتشرشده: 2008/05/04 در ایران, روزنوشت

خدایا تو خود می دانی که تنها چک کردن میل ها و جواب ملت را دادن بیش از ربع ساعتی وقت نمی خواهد اما تو خود بهتر می دانی که چگونه است که ساعتی می گذرد اما نیمی از کارهای همان یک ربع هم به خوبی انجام نمی شود. آخر چه گناهی کرده ایم ما؟ اینها مگر مدام نق نمیزنند که وقت طلاست مثلا و ارزش دارد و …. آخر کجای این کارهایشان بها دادن به وقت است؟
هر ایرانی بدبخت از کله ی سحر تا غروب خورشید مدام در حال انتظار کشیدن است! از صف نان شروع می شود و بعد صف اتوبوس و صف کوپن قند و روغنی که کیفیتش را خودت بهتر می داتی چگونه است و بعد هم لاید صف تاکسی! خاصه آنکه خودت عنایتی کنی به ما و بارانی و یا چه می دانم برفی ببارانی!!! والله انصاف نیست.
یکی نمیدانم کجا می گفت این خارج رفته هایی که بر می گردند، صدی نود مخشان ایراد دارد چراکه این اجنبی های کافر احتمال ۱۰ درصد هم بدهند که مغز فلانی کار میکند دست از سرش بر نمیدارند! غرضم از گفتن این مطلب این بود که همین وزیر فرانسه رفته ی ما هم احتمالا جزو همین افراد است!!! آخر مردک تو که نمیفهمی محدود کردن اینترنت یه ۱۲۸ کیلوبیت در ثانیه باعث گرانی و عدم استقبال و … می شود غلط می کنی پست وزارت قبول می کنی! اینها والله حرف سیاسی نیستند که درد و مصیبت من اند! آهای وکلای ملت شما ها چه غلطی می کردید که مچ این وزیر نالایق و کله پوک را نگرفتید؟ هان؟! وکیل دولتید یا ملت؟ کدام وکیلی موکلش را رها می کند و می رود به سمت مقابل؟ نه انصاف بدهید خوب؟ خسته شدم به خدا …

پ ن۱: چهار بار وصل شدم و قطع شد تا بالاخره تونستم پست کنم!!!

پ ن۲:کتاب ۱۹۸۴ جورج اورل را گیر آورده ام و روزی چند صفحه ای می خوانم.خواندنش را به ملت توصیه میکنم چرا که شدیدا شرح احوال ملت ماست.شرح احوال برادر بزرگ هم البته!!!

پ ن ۳: twitxr را دریابید که عجیب حال میدهد عکس آپلود کردن به آن و بعد خودش مستقیم می فرستد به فلیکرتان و الی آخر! من در twitxr

بدرود…

دیدگاه‌ها
  1. تنها ترین می‌گوید:

    در غمتان شریکیم برادر… دیگه دلم نمیاد هیچ کاری با این اینترنت سرعت بالا و بدون فلیتر بکنم 😦

  2. pazh می‌گوید:

    من دایل آپی دیگه خفه شم دیگه! :))

  3. unliner می‌گوید:

    شاید می خواهند ما کاملا قدر این امکانات را بدانیم،آخر هرچه که باشد پدران ما اینترنت هم نداشتند و کتابهایشان را در کیسه ای پلاستیکی میگذاشتند و به مکتب میرفتند!پس به جای شکایت از گرانی و کیفیت پایین این خدمات باید سرتاپای مسئولین را که روشن شدن فکر و دیدگاهمان سبب میشوند روزی هزاران بار از طلای ناب ، گِل گرفت!

  4. sara می‌گوید:

    کتاب رو خوندم با اینترنت هم موافقم حتی ای دی اس الش هم نمیتواند درد را دعوا کند..

  5. vivavida می‌گوید:

    منم اتفاقاا پیش پای شما همین کتاب 1984 جورج رو از نمایشگاه گرفتم و تا الان یه چند صفحه ایش رو خوندم . مزرعه ی حیواناتش که خیلی احوال ملت ما بود اینیکی رو هم من خیلی تعریفشو شنیدم .

    و اما اینترنت پرسرعت ! ساده ایا .. دلت می خواد ازت امتیاز کم کنن ؟:دی … یعنی همون 128 رو هم بگیرن 64 ! 45 ! 36 کنن ؟:دی .. دلت خوشه ملت دارن از بی نونی می میرن اونوقت تو از پایین بودن سرعت اینترنت می نالی…

  6. Hamed می‌گوید:

    همه خسته شدیم برادر..همه…
    باهات شدیدا احساس همدردی می کنم
    موفق باشی

  7. بد بخت ترین ادم می‌گوید:

    من خیلی بد بخت هستم بی شز انداز این حرف منو فقط انهایی که میدانند درک می کند من خیلی بد بختم بیا ید ای رفیقان انهایی که این ا حساس من را را دارید بیاید و از دوا ج نکید چون اگر از دواج کردید بچه شما هم ارزو میکند که ای کا ش به دنیا نمی امد ویک دنیای نح ض برایش در ست نکنید

  8. amin می‌گوید:

    @بد بخت ترین ادم: شما حالتون خوبه؟!

  9. طاهره می‌گوید:

    آی گفتی؟
    من طاهره ام 23 ساله با روحیه ی 63 ساله
    حالم بهم میخوره از این کشور از آدمای دورو ورم از این وضعیت گهی که حتی اگه نای داد زدن داشته باشی نمیتونی داد بزنی
    وای خدایا دوست دارم شکایت کنم بهت اعتراض کنم چرا آدم بدبخت می آفرینی
    به چه جرمی تبعید شده ی زمینم؟

  10. شاهين می‌گوید:

    جانا سخن از زبان ما مي گويي

    چه گويم كه ناگفتنم بهتر است زبان در دهان پاسبان سر است

    زبان سرخ سر سبز را ميدهد بر باد

    سري كه درد نميكنه دستمال نمي بندند

    خنده تلخ من از گريه غم انگيزتر است

    خدايا نجاتم بده آتشم من از بي كسي رنج و غم مي كشم

    گذشته ها به يادگار سكوت علامت رضاست آخ كه سكوت اين روزا درد نهفته صداست

پاسخی بگذارید

