گاهی بالا میارم..!

منتشرشده: 2008/06/15 در ایران, روزنوشت
برچسب‌ها:

۱−اگه حمله ی نیروهای مستقر در افغانستان به دهکده های پاکستانی از نظر اینا! جرمه و چون باعث کشته شدن عده ای زن و بچه شدن باید مجازات بشن، دوست دارم نظر همین ها رو در مورد حمله های مداوم چند سال اخیر به کردستان عراق بدونم!

۲−در طی ۱۰ روز اخیر شاید نزدیک به ۱۵ نفر در اثر حمله های تروریست های پژاک کشته شدن و این یعنی فاجعه! در ضمن پژآک تهدید کرده این ناامنی رو به تهران خواهد کشید و البته این کار رو کرد و مستقیم به پادگانی در تهران حمله کرد! یکی میگفت از اینکه به تهران حمله کردن خوشحال شدم! منم هاج و واج!!! گفتم چرا؟ گفت نشستن جای گرم و نرم بچه های ما اینجا میرن بیرون معلوم نیست سالم برگردن اونوقت از امکانات که خبر نیست هیچ، گاهی نون خالی هم برای بچه های توی کوه و بیابون نمیدن!!!!!!!!!
بابا دمتون گرم.
یه پیشنهاد برای بچه سوسولای بسیجی دارم. اگه خیلی غیرت دارید و دوست دارید شهید بشید، منطقه ی کردستان آذربایجان تشنه ی همچین آدمایی هست؟ حاضرید؟ نه بالاغیرتن میگم حاضرید یا فقط عربده کشیدن رو بلدید؟ مین هایی که ازراه دور هدایت میشن منتظر شماها هستن دیگه! مگه نمی خواستین روی مین برید؟ هان؟

حالم بهم خورد…

دیدگاه‌ها
  1. عرفان می‌گوید:

    تو اون کتابایی که از صبح تا ساعت 4، 5 می خونیشون این چیزا رو نوشته؟! پسر خیلی داری تند میریا !

    @عرفان:
    من آخرش از دست تو خودکشی میکنم! کجا تند رفتم؟
    اگه واقعیت تنده به من چه؟

  2. همیشه ایران می‌گوید:

    چشم در مقابل چشم رواست – من هم حالم به هم خورد.

    جنبش می سال ۱۹۶۸ – فرانسه
    آفیش (سیلک) – شعار – عکس و یک مصاحبه

    همیشه ایران به روز گذر کرد
    http://hamisheiran.blogfa.com

  3. ViVaVida می‌گوید:

    همه چی خر تو خره .. ممکلت مردم ! و ما به جای اینکه یه نگاه به خودمون بندازیم دائما داریم دلسوزی برای این و اون می کنیم . دلسوزی برای ملت هایی که پاش بیفته سر هممونو می برن!!

  4. fcurious می‌گوید:

    خوب، من چون تهران نیستم، از جریانات خبر ندارم، ولی در جنوب خراسان هم فردی افغانی تبار به نام «ریگی» تهدیداتی انجام داده. در کل چند وقته اوضاع داره نابسامان میشه که خوب ما هم چشممون به پاسداران و بسیجی های مملکتمونه!
    راستی، خوشحال میشم از نظرات ارزشمندتون در وبلاگم بهره مند بشم

    @fcurious: ممنون و آدرس وبلاگتون؟

پاسخی بگذارید

