موسیقی دیوانگی

منتشرشده: 2008/09/23 در mp3, music, روزنوشت
برچسب‌ها:,

مدتهاست علاقه ی عجیبی به اپرا و اجراهای کشدار و شاید ناهنجار-به نظر اغلب-پیدا کرده ام. این وسط البته که سارا برایتمن را دیوانه وار دوست دارم و صد البته پاواروتی را!
علتش را نمیدانم ولی دیوانه ام میکنند. آهنگ متن فیلم گوست داگ راهمچنبن شنیده اید؟ یا مثلا مرد مرده را؟ هر دو اثر جیم جارموش لعنتی هستند! دیوانه ام میکنند. میفهمید؟ دیوانه!

این را فعلا داشته باشید از سارا که البته اپرا نیست و با خیال راحت دانلودش کنید 🙂

sarah brightman

پ ن: یادم رفت بگم این لینک بالایی رو روانپریش دیوانه داد. اصولا مقدار زیادی از موزیک هایی که دارم از طرف این دیوانه بوده. الان هم داره مخم رو میخوره که چرا کپی رایتش رو ننوشتم. :))))

دیدگاه‌ها
  1. شارپدیا می‌گوید:

    بدینوسیله حمایت همه جانبه‌ی خودمون رو از بانو سارا برایتمن اعلام می‌کنیم!!!

    من یه نسخه‌ی دیگه از این آهنگ رو دارم که بنظرم قشنگتر اجرا شده؛

    http://www.divshare.com/i/5433909-9dc

    Anytime, Anywhere رو هم از دست نده ! اگه نداری بگو تا اون رو هم یه جا آپلود کنم.

  2. amin می‌گوید:

    @شارپدیا: ممنون. دومی رو که گفتی دارم ولی جایی توی وب پیدا نکردم لینک بدم. آپلود هم با این سرعت محال بود! 🙂

  3. چشم غمگین می‌گوید:

    منم خیلی از سارا برایتمن خوشم میاد مخصوصا این آهنگش: Sarah Brightman-Symphony-Running

پاسخی بگذارید

