نمی دانم که من انسانی بودم خواب پروانه ای دیدم و یا پروانه ای هستم که خواب می بیند و خود را انسان می پندارد؟!

منتشرشده: 2008/10/02 در روزنوشت
برچسب‌ها:,

معجزه دیده اید؟ یا چه میدانم شنیده اید و یا حتی خوانده اید؟ معجزه ی امسال من این بوده. ببینید. نه بخوانید و وقتی می خوانید حس اش کنید:

زمانی من، جوانگ جو، به خواب دیدم که پروانه ای هستم که در اطراف می پرد،(خوب یک بار هم جمله ی قبل را بخوانید!)  با تمام نیازهای یک پروانه و در خیالات خود، یک پروانه بودم و از وجود انسانی خویش بی خبر. ناگهان از خواب جستم و خود را دیدم که جوانگ جو هستم.اینک نمی دانم که من انسانی بودم خواب پروانه ای دیدم و یا پروانه ای هستم که خواب می بیند و خود را انسان می پندارد؟!

وقتی که می خوانمش، دلم می لرزد!
جمله به جمله که جلو میروم، حسی عجیب پیدا میکنم. نمیدانم چطور و چرا اصلا؟  اشکی هم این وسط هست البته. ماندم که چرا؟
سه چهار تا کلمه را بچینی کنار هم و این طور بشود حاصل کار؟
نمیدانم…

منبع: شانای

دیدگاه‌ها
  1. سارا می‌گوید:

    من دیدم معجزه همین امسال .. توی همین روزهای که گذشت..

  2. محسن می‌گوید:

    با سلام . وبلاگ خیلی خوبی داری موفق باشی به وبلاگ ما هم سر بزن اگه خواستی منو لینک کن منم شما را لینک می کنم .
    http://itclub.blogfa.com
    moh2sen2006@yahoo.com
    محسن
    اگر مایل به تبادل لینک هستید لینک مرا با نام وبلاگ فناوری اطلاعات در وبلاگت درج کن و آمادگی خود را با ورود به وبلاگ من و در قسمت نظر ها اعلام نمایید

پاسخی بگذارید

