اختصار،مادر اعجاز است!

منتشرشده: 2008/11/18 در روزنوشت
برچسب‌ها:
چیزی نه به فکرم میرسد که بنویسم و نه حوصله ای برای نوشتن مانده اما غرغر کردن که بلدیم!

اول اینکه دبیان نسخه ی کاندیدای انتشار را بالاخره رو کرد!( + ) تبریکات فراوان به خودم و دوستداران دبیان! منتظرم که نسخه ی جدید هم برسد 🙂

دوم اینکه از پارسیکس ناامید شدم! چند روز قبل مجبور شدم ویندوز را از نو نصب کنم! کاری که ازش متنفرم ولی وقتی غرغر برادر کوچکتر مدام برود روی اعصابت چاره ای هم هست؟ خلاصه اینکه بعد از نصب ویندوز، رفتم سراغ گراب اما هی ارور میداد! به هیچ وجه نتوانستم با دستور chroot سوییچ کنم تو پارتیشن پارسیکس! البته خوشبختانه دبیان کما فی السابق سر حال و سر زنده سر جاش هست! ای من به قربانش بروم :دی

سوم اینکه از خواندن این وبلاگ لذت میبریم اساسی! البته که نویسنده اش یک طلبه هست منتها فرقی که داره اینه که اولا با سادگی و صداقت و خیلی خلاصه مطلب مینویسه و دوما متوجه هست که اینجا(اونجا!) وبلاگه و به اصطلاح بالا منبر نمیره تا ملت رو به راه راست هدایت کنه! خلاصه دیدیم حضرت کمانگیر هم خوشش آمده ( + ) گفتیم ما هم تبلیغ کنیم! :دی

چهارم اینکه چه خوش گفت چخوف راست گوی که «اختصار،مادر اعجاز است»!

باقی، بقایتان 🙂

Powered by ScribeFire

دیدگاه‌ها
  1. amin می‌گوید:

    ها ها زهرا اون ویندوزه از سر اجباره وگرنه نمیخوام ریختشو هم ببینم! :دی
    تازه انصافا خیلی خلاصه مینویسه ها! شایدم من عادت دارم به متن های بلند! نمیدونم :))
    این اسمایلی آخر هم خیلی نامردیه :((

  2. mostafa می‌گوید:

    سلام بر شما دوست عزیز
    اقا من با نظر شما راجع به ناامید شدن درباره پارسیکس مخالفم . پارسیکس خیلی بهتر از قبل هم شده و من الان دارم ازش استفاده میکنم
    من همین چند روز پیش مجبور به نصب ویندوز شدم
    هم با دبیان و هم با پارسیکس موفق به نصب گراب شدم و اتفاقا تو پارسیکس خیلی راحت از chroot استفده کزدم و گراب رو درست کردم
    موفق باشید

پاسخی بگذارید

