من از ویندوز متنفرم!

منتشرشده: 2008/11/25 در روزنوشت
برچسب‌ها:
–  ناشناس
*  من

– سلام ببخشید یه سوالی داشتم
*سلام. بفرمائید!
-من از ویندوز متنفرم و می خوام یکی رو راهنمایی کنم که از لینوکس استفاده کنه. به نظرت چطور این کارو بکنم؟
*خودت از چه توزیعی استفاده می کنی؟
-توزیع چیه؟
*یعنی از کدوم نسخه ی گنو/لینوکس استفاده می کنی؟
-من خیلی دوست دارم که یه روزی از لینوکس استفاده کنم ولی هنوز نتونستم.
* آهان! نکنه مک داری؟
-مک چیه دیگه؟
*(و من در حالتی بهت زده!) خوب بهتر نیست به جای اینکه دیگرون رو هدایت کنی اول خودت با لینوکس آشنا بشی بعد؟
-درسته ولی فکر کردم شاید شما بتونی کمکم کنید
*اخه عزیز من، خودت از یه وسیله استفاده نکردی میخوای دیگرون رو توصیه کنی ازش استفاده کنن؟ اگر یه مشکلی پیدا کرد چکار می کنی؟
-ولی من جدا از ویندوز متنفرم.
*تقصیر بقیه چیه که شما از ویندوز متنفرید؟ :))
*در ضمن مگه هر کی از لینوکس استفاده میکنه، از ویندوز بدش میاد؟
-همه اینو میگن خوب!!!
*ببخشید من کار دارم باید برم ولی کاری که با تنفر شروع بشه سرانجام خوبی نداره!
-اوکی. بای

اسمایلی(یا شمایل یا شکلک یا صورتک!) سبز شده 😦

پ ن:آقا جان مادرتون خیال نکنید من خیلی حالیم میشه ها! حالا یه بار هم یکی از رفقا سوالی میپرسید گفتم برو فلان جا و بهمان کار رو بکن. گفت دستورش این بود دیگه «…» گفتم خوب من اینها رو بلد نیستم. همون راه گرافیکی بهتره! گفت عجیبه و خندید!
حالا فکر کرده من خدای لینوکسم و همه ی دستورات رو حفظم! نه آقا! من لینوکس رو برای خودم یاد گرفتم نه برای بقیه که! هر جا مشکلی داشتم اون قسمت رو بلدم وگرنه هیچی بیلمیرم! مثلا مشکل گراب دارید؟ در خدمتم! مشکل نصب کارت گرافیکی دارید؟ شرمنده. من تا حالا همچین مشکلی نداشتم و کارتم همیشه اتوماتیک نصب میشه پس مرض نداشتم که باهاش ور برم 🙂
بعدش هم این دبیان لنی عجب جیگری شده 😀 تا دبیان رو دارم اوبونتو بی ابونتو! از آخرین باری که رو سیستمم اوبونتو داشتم یک سال و 4 ماه میگذره!(قابل توجه آن روح سرگردان :دی )

عزت زیاد 🙂

Powered by ScribeFire.

دیدگاه‌ها
  1. عرفان می‌گوید:

    مشکل اون آدم و خیلی دیگه از ایرانیا اینه که واسه اینکه متفاوت باشن الکی یه چیز میگن. یارو تا الان لینوکس نصب نکرده میاد میگه خیلی خوبه، ویندوز بده. یارو نمی دونه اپل چیه میگه لپ تاپش حرف نداره
    یه خورده از این مدل پست ها هم بنویس در کنار پست هایی که ویندوزو ضایع می کنی! خوبه!

    @عرفان:
    چشم قربان. حالا تو عصبانی نشو درست میشن انشالله 🙂

  2. narcislinux می‌گوید:

    این چقدر شبیه من بوده ! 🙂
    ولی بیچاره گناه داشت یزره باش حرف میزدی
    چرا وقتی یکی اینجوری به پستتون میخوره فکر میکنید یارو خیلی پرته و ارزش وقت ادمو نداره ؟!
    ای روزگار !?
    ولی اینم قبول دارم خیلی عجیبه که وقتی خودش با چیزی کار نکرده میخواد دیگران ار توصیه کنه .

    @narcislinux: اولا آب دستته بزار زمین و برو تو پروفایلت آدرس وبلاگت رو اضافه کن تا هر جا کامنت میگذاری آدرست هم باشه،دوما این صحبت رو من خلاصه کردم ها!

  3. پدرام می‌گوید:

    ای امین «اوبونتویی» خائن :))

    جدی این پی‌نوشت حرف دل بود.خیلیا انگار طلبکارن.باید هر مشکلی که دارن به راحتی آب خوردن حل بشه.حاضر نیستن یه کم بگردن.آخرشم که میگی نمی‌دونم میگن پس تو چه لینوکس کاری هستی؟ :))

    البته من به عنوان یه لینوکس کار از ویندوز متنفرم 😀 الان وقتی به گذشته فکر می‌کنم می‌بینم کار با ویندوز چه عذابی بوده.

  4. تخته سیاه می‌گوید:

    سلام دکتر امین ! قربون پسر که به فکر قلب تخته سیاه است .
    ببین دفعه ی قبل که اومدم اینجا وقتی برگشتم کامپیوترم مورد حملات ناجوانمردانه ی یکسری ویروس » وحشی صفت عقل رمیده » قرار گرفت که تازه امشب درست شده . وای به روزگارت اگه برگردم سرجام ببینم اون بلای اون شب دوباره سرم اومده !

    مرسی که میای . و می خونی . و نظر میدی !

  5. محمد می‌گوید:

    واقعا از شما انتظار نداشتم 😀

    چون نوشته خیلی خوب و کاملی بود
    یعنی واقعا یکسری مشکلاتی را بهش اشاره کردی که واقعا به بهترین شکل نوشتی

    هیچ وقت در طول این روز ها، مطلبی به این زیبایی نخوانده بودم

    صادقانه و بدور از تعصب

    آفرین
    آفرین
    آفرین
    هزار آفرین

    در کل نتیجه گیری خوبی هم داشتی
    متاسفانه خیلی ها دوست دارند تا با استفاده از لینوکس سعی کنن متفاوت باشن
    البته خیلی ها هم واقعا لینوکس را دوست دارند
    خیلی بود می شد اگر می توانستیم (که البته می توانیم) به انتخاب و دوست داشتن هایمان احترام بگذاریم و شخصی را به خاطر دوست داشتن چیزی مسخره نکنیم

    در کل نوشته ات عالی بود
    فقط خواستم از شما تشکر کنم
    موفق باشید

    @محمد:
    این خیلی ها که میگی سعی میکنن با استفاده از لینوکس متفاوت باشن خیلی خیلی کم هستند اونقدر که میشه ازشون چشم پوشید و مطالب توهین آمیز نسبت به گنو/لینوکس ننوشت 🙂

  6. narcislinux می‌گوید:

    راست میگییو چرا تا به حال به این نکته توجه نکرده بودم 😀
    خوب اگر خلاصه بوود نمیشه روش برداشتی داشت .

  7. شارپدیا می‌گوید:

    بسیار مشعوف شدیم و خیلی چیزای دیگه.

    دقت کردی که چقدر این دو تا عبارت به هم شبیه هستند: «من از ویندوز متنفرم»، «من از حکومت فعلی متنفرم»!

    ——————————————–
    امین: بحث رو سیاسی نکن من جوونم هوارتا آرزو دارم :دی ولی آره ویندوز و سیستم این حکومت خیلی شبیه هم هستن :))

  8. احمد می‌گوید:

    با این پستت اوبونتویی های آتشی خفته ای مثل منو آتیش زدی!
    :d شوخی کردم! دبیان و اوبونتو یکی ان. فقط من از این تعجب می کنم که چرا اوبونتو زیرمجموعه دبیان است و قضیه برعکس نیست! :d
    موفق باشید

    —————–
    امین : زرشک! اوبونتو صد سال دیگه هم به گرد پای دبیان نمیرسه :دی

  9. green card می‌گوید:

    Why this web site do not have other languages support?

پاسخی بگذارید

