غزه و اسید!

منتشرشده: 2008/11/30 در روزنوشت
برچسب‌ها:
1-یه سوال که توی توییترم مطرح کردم اما کسی ندید یا دید و رد شد:

وبلاگ نویسا در مورد غزه می نویسن یا احساسات شاعرانه ی خودشون؟

جواب من دومی بود!

واقعبت اینه که نوشتن از غزه تنها برای فرار از این حقیقت هست که من ِ وبلاگ نویس گاهی خیلی چیزها رو فراموش میکنم! گاهی خانواده رو، گاهی هدف زندگیم رو ،گاهی حتی فجایع اطرافم رو و … و خوب چه کسی انتظار داره از من ِ فراموشکار که درد مردم غزه رو بفهمم وقتی درد همسایه ی گرسنم رو نمی فهمم؟ حالا هم که کسی به هر دلیلی به یادمان آورده شروع میکنیم به شعر نوشتن. آخه درد کشیدن رو هم فراموش کردیم!

2-وقتی علت وجودی مسئله ای رو نمیدونیم ، اگه با ساده ترین راه حلش کنیم، میشه حدس زد این جواب ما با خطای زیادی همراه بوده.حتی اگه این خطا خیلی خیلی کم هم باشه میتونه مثل یه زاویه ی 2 درجه باشه که با گذشت زمان ، بین دو یالش فاصله ی وحشتناکی درست کرده! پس عامل زمان رو فراموش نکنید لطفا، عالیجنابان چشم در برابر چشم!
تفسیر اسیدیش با شما!  🙂

Powered by ScribeFire.

دیدگاه‌ها
  1. عرفان می‌گوید:

    الان این پست تو به عنوان یک وبلاگ نویس، مصداق کدوم گزینه بود؟ اولی یا دومی؟
    مساله اینه که تو چه واسه حس شاعرانه ی خودت بنویسی، چه برای همدردی، چه برای اطلاع رسانی فرقی در اصل قضیه نداره.
    به نظر من اون که واسه احساس شاعرانش می نویسه خیلی بهتره. هم آگاهی میده به بقیه. هم همدردی می کنه و هم باعث بهبود و ارتقای کار ادبی خودش میشه
    —————————–
    امین: دنبال اول و دوم نگرد مگه من در مورد غزه نوشتم؟ من در مورد پست هایی که در مورد غزه نوشته شدن نظر دادم!
    شاعر هم البته خیلی قبل تر از عموم در مورد مطلبی مینویسه نه بعد اونها 🙂 نشنیدی شاعر وجدان عمومی جامعه است؟

  2. maryamss می‌گوید:

    🙂 اون قسمت دوم خیلی قابل فکره.موافقم ساده ترین راه حل لزوما درسترین نیست.خیلی لایک

    ====================
    امین: ممنون 🙂

پاسخی بگذارید

