انتخاب

منتشرشده: 2008/12/05 در روزنوشت
برچسب‌ها:
دیگه خسته شدم از دست این قارقارک! تنها چیزی که داره سر و صدای  هاردش ِ  ولی از نظر عملکرد افتضاح ِ افتضاح ِ! با توجه به شرایط خودم هم به تنها چیزی که میتونم فکر کنم یه نتبوک ارزون قیمت در حد Asus EEE هست!
 گزینه های بهتری هم میشه داشت ولی درصد خیلی خیلی کمی برای موفقیت هست چون هنوز بعضی شرایط  اجازه ی این فکرو نمیدن!(مقصر هم خودم هستم!)
بدون این لامصب ها هم که نمیشه زندگی کرد که! فکر ارتقا رو هم از سرتون بیرون کنید که ممکن نیس 😦

نمایی از قارقارکم کنار ایسوس ای ای ای! ( + )
درسته ایسوس یکم خوشگلتر میزنه ولی اصولا زیاد هم فرق ندارن خدائیش! :دی

پ ن:کل پست تزئینی است جان خودم!
پ ن1: بعد از افتادن دوزاری میشه فعل ها رو جمع بست!

Powered by ScribeFire.

دیدگاه‌ها
  1. Mohammad می‌گوید:

    تو این رنج!!!!!! AspireOne از همه بهتره ! کیفیتش هم بهتره!!!!!!!!!!
    =========================
    امین:رد صلاحیت شد آخه :)))))

  2. شارپدیا می‌گوید:

    ببینید چه میکنه این وبلاگ‌نویس …

    ===========
    چه میکنه؟ :O

  3. مهرداد می‌گوید:

    :)))
    ایول پسر! خیلی باحال بود 😉

  4. afshinm می‌گوید:

    دی وانه !!

پاسخی بگذارید

