Drivel

منتشرشده: 2009/01/04 در نرم افزار آزاد

testing Drivel, A journal client for the GNOME desktop!

دیدگاه‌ها
  1. piamak می‌گوید:

    پیشنهاد می‌کنم به جایDrivel از BloGTK استفاده کنی چون امکانات بسیار بیشتری داره در ضمن فکر کنم Drivel یتیم شده و تحت Constant Development نیست در حالی که BloGTK هست 😀 البته جناب اسکرایب فایر فعلا از هر چیزی بهتر و پر امکانات تر هستن

    • amin می‌گوید:

      تا حالا سینک نمیشد برای همین تست کردم وگرنه من همون اسکرایب فایر رو ترجیح میدم. ممنون رفیق 🙂

  2. سیدعلی می‌گوید:

    اگر تحلیل واقع گرایانه از قیام امام حسین می خواهی، وجود داره، می تونم فایلهاش رو اگر پیدا کردم برات بفرستم یا کتابش رو ادرس بدم بخری!
    پست من اما غیر واقعی نیست. تحلیل عادیش این می شه که اصحاب امام می خواستن جونشون رو فدای ایشون کنند، یعنی قبل از رهبرشون بمیرند. چیز ماورایی و نیازمند علم غیب توش نیست 🙂
    —–
    این کامنت در جواب کامنت صاحب وبلاگ است، به پست ربطی ندارد 🙂

پاسخی بگذارید

