بسته ی آموزشی برای پارسیکس

منتشرشده: 2009/01/15 در متن باز, نرم افزار آزاد, گنو/لینوکس, پارسیکس, اوبونتو, دبیان
برچسب‌ها:
پارسیکس با وجود ضد حال بزرگی که -احتمالا به علت یک عدد باگ لعنتی بوده – به بنده وارد کرد،هنوزهم توزیع محبوب من بعد از دبیان هست. در حقیقت منتظرم نسخه ی پایدار پارسیکس منتشر بشه تا نصبش کنم و امیدوارم مشکل گراب اون حل شده باشه.
جالبه که به طور پیوسته و خیلی محسوسی تعداد کاربران پارسیکس در حال اضافه شدن هست و یکی از نشانه های این امر فعالیت های این اعضای جدید است. اما اصل قضیه این بود که امروز متوجه شدم چند نفر از کاربران فعال مجموعه ی آموزشی در 10 فصل ساختن که حتما توصیه میکنم تهیه کنید.( + )
برای کسانی که دوست دارند مزه ی گنو/لینوکس رو بچشن و از طرف دیگه به توزیع هایی مثل اوبونتو و کلا دبیان بیس ها دسترسی دارن تهیه ی این مجموعه میتونه کمک خیلی زیادی بکنه. نگران اینکه این مجموعه برای پارسیکس ساخته شده نباشید. اگه اوبونتو رو دوست دارید یا Mint یا … به دردتان خواهد خورد!
خلاصه بعد نگید آقا تو لینوکس راهنما ندارید و آموزشش ضعیفه و از این دست بهانه ها!

پ ن:جدا دست امثال میردامادی که سایت لینوکس شاپ رو اداره میکنه یا دوستان دیگه، درد نکنه 🙂
سایت sito هم دست کمی از لینوکس شاپ نداشته تا به حال! این روزها تهیه ی هر توزیع گنو/لینوکس و حتی اقلام تبلیغاتی چندان سخت نیست.

Powered by ScribeFire.

دیدگاه‌ها
  1. totia می‌گوید:

    من هم بعنوان یک ایرانی از توزیعی که به همت ایرانیان در حال توسعه است کاملا با آن موافقم و به آن علاقه دارم.

پاسخی بگذارید

