تیتر با شما، خسته شدم دیگر…

منتشرشده: 2009/02/07 در 2293887
برچسب‌ها:,
به لطف بیکران دولت فخیمه‌ی جمهوری اسلامی که معتقد است کاربران جوان اینترنت شعور و درک کافی برای استفاده‌ی صحیح از این پدیده‌ی مدرن را ندارند و دولت کریمه‌ی ایالات متحده‌ی آمریکا و سیاست‌های احمقانه شان در تحریم مردم عادی برای اثرگذاری بر روی دولت مردان ایرانی!!! دیگر به هیچ طریقی الا استفاده از فیل کش! نمیشود وارد محیط فرندفید شد. friendfeed.com که در داخل مسدود شده و fftogo , noiseriver هم توسط گوگل!
موج جدید فیلترینگ هم که با مسدود شدن وبلاگهایی چون ubuntublog.ir وrah-e-man.com همراه بوده آنقدر خنده‌دار است که به عقل و شعور مسئولین مربوطه شک دارم. حالا به عقل و شعور همه‌ی آنهایی که دستی در سیاست دارند هم شک دارم!
آقایان ناعزیز، در بلاهت شما شکی نیست. باور کنید شعورتان را قرض داده اید به کسی دیگر. کمی به اطرافتان نگاه کنید. کدام یک از این سایتها مستهجن یا سیاسی بوده؟ آیا جوانان متعهد بسیجی! کم در فرندفید حضور دارند؟ والله شام و نهارشان را هم پشت سیستم میخورند! یا نکند از حرف زدن ملت میترسید؟ اگر اینطوراست بیجا میفرمائید با چنین ترسی حکومت می کنید! چه فرقی هست بین شما و محمد رضای احمق. همه تان یک مشت خرفت بودید و هستید، مست قدرتی پوشالی.
نه، اینجا نمیشود بدون دخالت در سیاست زندگی کرد. هر چه سعی میکنی چیزی ننویسی و زندگی‌ات را بکنی نمیشود. مدام سنگ است که میاندازند و بعد عده‌ای ابله‌تر از خودشان مثلا توجیه میکنند که بله محدودیت همیشه بد نیست و خلاقیت می‌آورد و فلان میشود وبهمان!!!
من یک زمانی فکر میکردم بلاگرها با هر تفکری و مرامی که دارند میتوانند در مواردی موضع مشترکی بگیرند اما اشتباه میکردم. رگهای این‌ها را سیاست و ایدئولوژی چنان پر کرده که جایی نمانده برای انسانیت وعقلانیت.

به قول ع.روشن:

من حشم نیستم

تا چوپان را پیش ِ من حشمتی باشد

به گله اندر نزاده اند مرا

و سهم  ِ من از مرتع

به شهوت ِ شبان بسته نیست

“به خواست او  و  به اراده‌اش”

          نه        

              بسته نیست

از آسمانم اگر کتابی فرود آمده است

هم بدین دستور که:

            “رام کن آلتت را  

                    
بپوشان عورتت را

                          
مستور بدار شرمگاهت را”

از زمینم کتاب‌ها به آسمان فراز رفته است که:

“درد ِ کودک ِ من

                  از نا آرامی آلت نبود

از سرما مردن ِ خواهر  ِ کوچکم

                               
از لختی ِ عورت نبود

من

   شرم  ِ پدرم

                   
از دست ِ خالی بود

                                   
نه از بی‌شرمی ِ شرمگاه”

من

درد ِ بلند ِ خویش را

در سکوت ِ مرطوب ِ تنهایی‌ام

بارها دلگیرانه فریاد کرده‌ام:

“مرا انسان زاده‌اند

                   
رهرو   راه  و  رهبر  ِ خویش”

 

 

من می‌دانم

که ساز ِ خود را باید نواخت

                   
گو که بد صدا باشد

                                  
و گیرم که کج کوک

چرا که نیک آگاهم

                            
که مقصد ِ نای ِ دلگیر  ِ نی ِ این شبان

                                          
مرتع نیست

                                                         
که مقتل است

 

من می‌دانم

که سهم  ِ گوسفند ِ عاصی از مرتع

دندان ِ آخته‌ی ِ گرگ است

                                    
اما

                                    
سرنوشت ِ پرواری ِ رمه‌گان ِ رام

                                    
آویختن از گزلیک ِ بی رحم  ِ قصابان

 

اینان اسماعیل را ذبح می‌کنند

و گرمی ِ بازارشان

             از گوشت ِ گران و  

                                    
از بخار  ِ خون ِ رمه‌گان است

 

هم بدین قرار  اگر  بگذرد

دیر نیست

             آویختن ِ اسماعیل از گزلیک

                                              
دیر نیست.

😦

Powered by ScribeFire.

دیدگاه‌ها
  1. ایمان می‌گوید:

    حق داری عصبی باشی، واقعاً حال آدم رو به هم میزنن، هم اینا و هم گوگل و سان و …
    با این فیلترینگ احمقانه دارن به صورت مستقیم به شعور من و توی کاربر اینترنت توهین میکنن/

    ولی حالا خودمونیم، عصبی بودی درست اما دیگه چرا به محمدرضای خدابیامرز توهین کردی!

  2. . می‌گوید:

    =))

  3. Little Angel می‌گوید:

    واقعا چی میشه گفت … شکایت کجا بریم؟؟ 😐

  4. Amin Sabeti می‌گوید:

    خوب می‌بینم تو هم بریدی ولی غصه نخور این حرف‌ها مانند میخ در سنگ کوبیدن است!

  5. […] تیتر با شما، خست&#1607… موج جدید فیلترینگ هم که با مسدود شدن وبلاگهایی چون ubuntublog.ir وrah-e-man.com همراه بوده آنقدر خنده‌دار است که به عقل و شعور مسئولین مربوطه شک دارم. حالا به عقل و شعور همه‌ی آنهایی که دستی در سیاست دارند هم شک دارم! […]

  6. صلوات بفرست 🙂
    کاریش نمیشه کرد …

  7. aMiN می‌گوید:

    دمت گرم
    اي ول

  8. احسان شریعتی می‌گوید:

    صد رحمت به اسرائیل حداقل 10 درصدی از فلسطین را با پول خردیند و بد شاخ شدند این ها با حقه و کلک مملکت را برای جمعیتی آخوند تنبل حریص بی پدر و مادر غصب کرده اند.
    به خدا از دین ام که گذشته بودم، ایران هم مال خودشان. منتظر آن ام که بتوانم شرایطی برای آزاد نفس کشیدن پیدا کنم تا برم.

  9. پوریا می‌گوید:

    تقصیر خودمون هم هست بابا به خدا همه جای دنیا وقتی بخوان اعتراضشون رو نشون تظاهرات میکنن من نمیدونم ما داریم ملاحظه چه چیزی رو میکنیم یه تکونی به خودتون بدین هر چی هم میخواد بشه بشه به درک

  10. egza می‌گوید:

    چه راحت و سبك سرانه بزرگترين سايت هاي دنيا را فيلتر مي كنند 😦

پاسخی بگذارید

